De hade säkert hittat fram till sajten ändå. Alla är inte kompletta idioter. Men, visst, om du vill ge mig skulden för allt eventuellt elände som drabbar Timrå så varsågod.
Apropå det så är det fritt för alla att välja. Jag länkar naturligtvis för de som bor långt ifrån Timrå men ändå vill se matchen på något sätt. Om jag nu hade bott i t ex Sundsvall skulle valet ha varit givet: Åka ut till arenan för att uppleva matchen och stämningen på plats.
DJ Hemp: man borde inte länka till sådant som är olagligt i mitt tycke. Alla vet gott att ska man se matchen är det hos cmore den visas. Och ska man vara ful och köra gratisstream, så får man iallafall googla fram skiten själv.
Men nu fokus kvällens match. Giv oss frid och vinn!
Modano: Blev tvingad att kolla regelboken efter situationen och domaren gjorde faktiskt helt korrekt. Skjuta puck efter avblåsning ska tydligen vara en personlig misconduct.
Men uj uj vad vi slänger bort kanonlägen för att vi inte kan slå en enkel diagonalpass när vi kommer 2-1 och 3-1. Dom där puckarna måste sitta på bladet i såna här matcher.
Bragd-Birger: leksand hade förvaltat en sån chans bättre men vi släpper å andra sidan inte till såna lägen heller. Vårt andra PP också, kom vi ens in i zon? Det är ok att man inte gör mål i varje PP men man MÅSTE pressa motståndaren så att man åtminstone tröttar ner dom.
Jåkkinen: andraperioderna brukar ju vara ett riktigt jävla mörker, i alla matcher där vi har oavgjort efter två perioder så har vi goda chanser att vinna
Simmalugnt: Dahlen är ju ovärderlig. Bär ju laget med sin inställning. Foppavarning :-) Porsberger verkar het. Visst var han hos oss för några(5-6) år sedan och gnuggade i 3-4 linan? Då gjorde han väl inget avtryck.
Vill se Westin gnugga in en puck i 3e.. eller varför inte lill-Challe.
Tycker Timrå ser lite skärrade ut. Dags att snäppa upp i tredje. Resolutare, lite kyligare. Sluta slarvpassa och spela stillastående spelare vid blå. Den här matchen är sjukt viktig att vinna.
Blir vuxenblöja i tredje. Har faen inte nerver för sånt här.
Blake Slåhan: Här kommer en ström av killgissningar, häng med! Till att börja med så håller jag inte helt med om att backarna var för dåligt involverade i det offensiva, jag köper att vi har/hade för få poängbackar (lyckas Freij ... | Läs mer
De hade säkert hittat fram till sajten ändå. Alla är inte kompletta idioter. Men, visst, om du vill ge mig skulden för allt eventuellt elände som drabbar Timrå så varsågod.