1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598559 inlägg · 6213 ämnen

Hockeykväll utan Jihde

Sv: Hockeykväll utan Jihde
MB: Det tycker jag absolut att du skall göra,och släpa med dig några polare och bekanta också! Det spelar ingen roll om man är röd, grön, gul, blå eller svart i själen.

Vi är alla förenade genom hockeyn och det kommer inte bara vara höjdare med anknytning till TIK som jag anlitar!

Utan tanken är att personer som har nåt intressant att förmedla skall ges utrymme för detta.

Så håller ni påMoDo, Brynäs, Malmö, Löven,Sundsvall - what ever!

KOM NER TILL HAMNEN VETJA!

Janken: Tack ska du ha!

Och som sagt var sprid denna nyhet vidare, ju fler vi blir desto bättre!

ernie eagle:
Welcome back Earnie!

Vi dyker nog upp skaru se... Både jag och min sambo!

ernie eagle: Synd att man bor så långt ifrån, man kanske får ställa en resa norr över i sommar, Lycka till...

Hockeykväll utan Jihde
Hej allesammans!

Först och främst vill jag bara säga det, ni läser rätt, han är tillbaks, ernie eagle, Sjöstedt himself i egen hög person. Det finns några skäl till det.

Jag håller på med ett riktigt vasst projekt för tillfället och behöver komma åt mina kontakter härinne på HS. Jag saknar mina hockeykompisar och till sist är jag fylld av REVANSCH - precis som Nubben och Timrå IK!

Jag har abdikerat, jag böjer mig allra ödmjukast ner på knä och ber om er välsignelse.

Så alla eventuella pikar och mejl adresserat till mig kan ni bespara er.

Så var det sagt.

Vaddå projekt tänker ni?

Jo, nu skallni få höra.

Varje torsdagskväll hela sommaren bortsett 2 veckor i Juli och så länge vädrets makter tillåter med start 25 maj hade jag tänkt arrangera "Hockeykväll utan Jihde" antingen nere på Östrands båthamn eller på Wifstavarv.

Det kommer att anlitas en del musikakter i sommar. Om allt går i lås dyker Musikpolisen, The Errols, Shake, The Copycats, Bengan m fl. upp för att förgylla stämningen.

Konferencier är ingen mindre än undertecknad. Peo Larsson, Sune Bergman, Nubben, några spelare och andra höjdare dyker upp för att snacka hockey med likasinnade på aktuella teman och sedan kommer möjligheten ges att ställa frågor till våra inbjudna gäster, få autografer m.m.

Vidare kommer det bjudas på korv och hamburgare utav Socialdemokraterna i Timrå och det kommer bli frågesport och bordshockeyturneringar och annat smått och gott.

ALLTING KOMMER GIVETVIS ATT VARA GRATIS!

Så håll utkik efter affischer och annonser i dagspress och på Internet.

Inslag i Radio Guld, P4 "6 till 9" med Tulla-Maja och Uffe, TV4 Mitt och Mittnytt.

VARMT VÄLKOMNA!

Skriv gärna kommemtarer i denna tråd vadni tycker om det här!

Må så gott och lev väl!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

« · 689248