Ingenting i hockey är helt omöjligt. SAIK lär inte ha imponerat särskilt mycket senast. Dessutom besegrade vi det andra laget i toppduon på hemmaplan sist. Kan gå hur som helst. Därmed inte sagt att man räknar med vare sig vinst eller poäng.
EXPLORERSMÅLAND: 3 p ikväll skulle ju smaka mumma! 3p som inte är beräknade att vi tar. Visst tror vi på det? Absolut! Kom igen nu Timrå kämpa till sista blodsdroppen för att nå ett slutspel. Dahlen får gärna göra minst 2 mål igen
Dubbeld: Jag hade tyckt det varit lite intressant med att ha flyttat ner Pääjärvi och låta Värmhed visa vad han går för på riktigt ihop med Dahlén och Hanzl!
Andersson: Förmodligen ser de att de måste ha ett så optimalt lag som möjligt på planen för att kunna vinna denna match och då är JJ det bästa valet. Tror Karolus kommer få chansen, men kanske mot motstånd som är lite "lättare". De sista matcherna är av oerhörd betydelse, så tror inte man kommer lufta folk bara för sakens skull, vi är redan inne i slutspelet nu s.a.s.
{9682}: Fan är detta nån ny jävla mega jinx Modoiter och Brynäsare hittat på? Dvs att de ska komma in på vårat forum och säga saker som "hoppas ni vinner ikväll" och liknande. Ni ska säga saker som "Timrå har sämsta nånting, nånting i hela SHL"
bar mofftak: ja men vem kliver in och tar Nate DiCasmirros roll? Om vi så torskar med 1-10 ikväll men Pääjärvi kan göra en kopia på det där målet så är jag faan nöjd ändå. Den där matchen måste ju f ö vara kandidat till youtubes bästa klipp alla kategorier, genom alla tider
Efter några matcher där jag skulle gått, men familjebestyr sent inpå har satt käppar i NHC-hjulen ska jag ÄNTLIGEN få se på plats igen. Skiter i resultatet just idag, har fan abstinens på arenaluften.
Taxi från Bloco 17.30, om någon rödvit i forumet har vägarna förbi är jag tillgänglig för en DAGSATTKLÅTWINPEAKARNA-skål från 17.
Knylan: Själv har jag noll förväntan, har inte känt mig så här säker på förlust på förhand sen vi var ett losergäng förra säsongen. Miracle on ice om vi tar poäng idag..