Montén Python: det tror jag går. Och jag må vara en dum optimist, men jag tror att Hållander också är tillbaka om en par år! Och till dess hoppas jag att Z fortsätter att besöka omklädningsrummet! 😃
Tom Topp: Ja absolut. Klubbhjärta är underskattat men för ett "par" säsonger så är det inte omöjligt att ersätta Dahléns poäng menade jag.
Han är ju bara ute på en liten resa och är hemma om ett par år hoppas jag. Lagomt till att "legoknektarna" som ersätter honom har kontrakt som går ut..
I en perfekt värld så lyckas vi hitta spelare som kan ersätta hans poäng produktion, men också stannar oavsett om Dahlén kommer hem eller ej. 👀
Zäta75: han var 13e senast också. Han har varit ordinarie på 4 centrar vad jag vet fram till mot Luleå. Nu går tydligen Levinsson, ännu vekare än Eriksson, och Boyce före. Häpnadsväckande om inte en känning.
TD: Tråkigt. han verkar trivas att mysa på bakom Bulan med lite mindre ansvar, trodde han va redo att ta steget till huvudcoach, hade varit en bra tajming.
Tom Topp: Svårt men inte omöjligt. Det krävs scouting och att hitta spelare som faktiskt har producerat tidigare i karriären. Som är vana att bära en offensiv roll alltså.
Rip Kirby: För övrigt kan vi notera att Timrå kör "men in black", 100% i sin klädsel. Svarta dunjackor på spelarna, svart hoddie på Mårten och svart fleece på Tommy.
Tom Topp: apropå rätt folk i ledningen så ser jag med viss humor på det faktum att Ante coachar laget som leder finska liiga medan Olli coachar det som ligger näst sist 😄
Men som sagt…
Vi har inte prövats särskilt hårt i egen zon jag vill se bättre spel där innan jag njuter.
Offensivt är det många som inleder matchen bra.
Freij och Didde i synnerhet och även Wässlan!
Lilja lite för mjuk.
Han måste in i situationerna annars är det bättre att Eriksson får istiden.