Garpenlöv tycker att DIF som storklubb från SHL får domarna emot sig i HA. Är väl inte direkt vår erfarenhet som Tikare när vi möter ”storklubbar” i SHL. Så olika uppfattningar man kan ha…
Förresten Tingsryd möter Almtuna hemma två dagar i rad? visst back to back brukar förekomma, men då brukar det vara hemma sen borta. Kan bli viktigt i bottenstriden om Almtuna vinner igen. Heja ÖIK
{9908}: Man blir ju inte förvånad om Lööke gör succé, Löven går upp och Kentää försöker göra en rockad och köpa ut Lööke från Vasa nästa säsong.
Meeen Lööke skall vara kvar en säsong till i Vasa på tillväxt. Sen plockar vi hem honom igen!
Lite kuriosa, såg faktiskt att Lööke gillade en Twitterskribents inlägg om att Lööke inte valde att gå till nått annat SHL lag pga att det är Timrå som gäller i SHL.
Sputnik: När Lööke lämnade så kändes det logiskt, idag tycker jag han skulle vara mer än välkommen tillbaka med tanke på vilka spelare Kapanen har siktat in sig på bakom första- och andralinan. Tills dess önskar jag honom all framgång, enbart roligt om han lyckas i löven.
{9908}: Inget ont om Palola, men hade faktiskt hellre sett att vi fått in Lööke istället. Mycket av nostalgiska skäl. Plus att jag tror han växt lite denna säsong!
Unnar Lööke all framgång. Gillar att vi hjälper till att av-amerikanisera dem med killarna som inte riktigt platsar i vårt lag just nu. Men fan det gör lite ont att åtminstone se Jensa i det gröngula tygstycket. Det är liksom något fel över det.