Hypocrisy: Vi behöver alla poäng vi kan få. Vi har inte lyxen att vaska matcher, det kontot är förbrukat. Vi försöker förhoppningsvis få in en nordamerikan eller annan kvalitetsback utöver Witkowski då vi är tunna på baksidan. Det är 2025, bara att anpassa sig efter marknaden. Lycka till med ert koncept. Kul om det lyckas ( obs helt utan ironi)
Hypocrisy: Det var kul att vinna serien och gå till final förra säsongen. Tror inte det hade varit roligare med ett helsvenskt lag. Minns när Timrå gick till semifinal, mycket tack vare några fina finländare, gissar att det var roligare att vara Timråsupporter då?
Lunkan: Kul för er, det behövde ni verkar det som. Kan ju inte kännas bra att ligga så långt ner i tabellen med det stjärngänget ni har. Prova att värva in några Nordamerikaner till så kanske det vänder.
X-Län: en anledning till att byta ut en målvakt som inte är i "zonen" är ju att han inte ska sänka sitt självförtroende ännu mer. Plus att ruska om laget. Så där är jag förvånad att inte TS tog till det vapnet.
Peja: ni dopar biljetterna varje match vill jag påstå. Inte bara att olika skolor få biljetter men även skattesubventionerade inrättningar tex regionen. Vet en avdelning där det kom 4 årskort. Så det är gratisbiljetter på leksandsmatcherna också
Hypocrisy: Avdelningen läst men inte förstått... eller har ni klyktattare ingen karneval, som vanligt i vår bok är det väldigt långt från någon karnevalstämning.
Vill minnas att man plockat Juel 2 gånger tidigare under match när han haft tunga starter den här säsongen. Beror det på att Juel själv vill byta eller är det att förtroendet med han är mindre?
Hoppas Juel får stå nästa. Inte schysst att bara ge han bortamatcher som Färjestad, Skellefteå osv..
Hypocrisy: ? mål stod Jacob Johansson och tvingades se sju puckar passera (näst sista målet gjordes i tom kasse). Övervägde ni att byta målvakt? ? Nej. Vad var anledningen till att ni inte gjorde det? ? För att vi tog beslutet att inte göra det. That?s it.? Det är så en matchcoach jobbar, herregud. Vinner vi inte emot Brynäs på hemmaplan kommer vi själva ha räddat dom från kval.
Peja: Mä hända lite var väldigt längesen. Men du kan inte påstå att Timrå är värre lunkmatch när våra möten ofta har en del fans på plats där klackarna eggar varandra osv. Kan inte tänka mig att det är fler fans på plats när Växjö och andra plastlag är på besök i gävle.