1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581756 inlägg · 6215 ämnen

IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

« · 1597905 · » Till forumet


Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Berglund: Flyter inte speciellt bra för mig.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
3e Timråutv på mindre än 12 min förövrigt
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

jå1: Såg förra jag också fast i sista perren slocknade det. Orkade inte bry mig om att maila dom om pengar eller värdekupong men blir det ingen sändning idag så ska jag helt klart göra det.

Och nu gick den igång, sedär

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Dream Team: Nu gick sändningen igång på webben!

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Dream Team: igång nu
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Andersson: Nej, man tycker ju inte det.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Dream Team: Jag såg ju förra matchen på AS-play
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Dream Team:

då ska man ju inte kunna beställa heller då ?

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Andersson: Detta står att läsa på Hockeypuls live på ST:

"Hockeyallsvenskan.play låg nere förra omgången, de har väl inte lyckats rätta till problemet."
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
jå1: På STs matcrapport är det full fart, och redan två utviningartill TIK. Inte ens via kan väl dra på oss två tvåor innan första nedsläpp....
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

jå1:

aftonbladet ?  de här är ju   allsvenskan play  .   enligt  stats.swehockey   så har björklöven powerplay

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Andersson: Enligt Aftonbladet har inte matchen startat? Jag har mailat

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

jå1:

är de strömavbrott i hallen tro ?

kan nån maila  nån ansvarig  så kanske vi får se  2 perioder

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Dream Team: Riktigt dåligt.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Dream Team:

pengarna tillbaka  !

så går de när man måste   logga in på olika sidor för att kunna se  alla matcher 

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Andersson: Makalöst vad uselt. Dom kräver alltså närmare hundra spänn för en sändning som inte funkar!? Tur man avvaktade att betala för dyngan..
Kommentera


Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Andersson: Ingen pågående sändning står det
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

jå1:

samma  här 

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
sargad: bara min sändning som inte startar?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: Eftersom du så storstilat håller hov på cörres, vid seger vill säga, så tycker jag att alla som blir bjudna kan skänka en slant till Timrå. Givetvis ska massmedia göras uppmärksam på begivenheten så att det blir en positiv snackis.
Kuriosa: Hade jag bott kvar där jag levde mina första 2-3 år hade jag haft 500 m fågelvägen till kvällens drabbning.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: Oj oj...nu drar förväntningarna iväg! Törs man hoppas på nåt sponsorgrepp från Dragans sida kanske? Eller blir stämningen konstig ifall zita också dyker upp då?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey:

Nu har jag också gillat och jag har gångavstånd till Curres. Explorer och husmanskost, det blir fint det. Och TIK-prylar har man ju så att det räcker och blir över... Men det fanns visst en hake med det där, nämligen den att säckgänget måste vinna i kväll. Ska man våga tro på det?

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
NoMercy: Gilla du, givetvis kommer man iklädd TIK-prylar till middagen! Och dessutom har jag precis kommit på en extra pryl som jag ska bjuda alla som har åldern inne på. Vinner Timrå utlovar jag en höjdare!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Timrå Icon:

He he, ja det där ja. Viss humor faktiskt. Minns att Kiruna kommun inte var särskilt glada åt den där etableringen, att han blir motarbetad trots att verksamheten är laglig.

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
SuperMupster: Jag har ca 45 mil till Curres, vi lär få lyfta på arslet båda två;)
Kommentera


Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

SuperMupster:

Pluggar du på rymdgymnasiet eller jobbar i gruvan?

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: kan du skicka min portion i en låda till Kiruna? :)
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

SSK-fansen å sin sida lär väl satsa på Scania-groggen...

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Jag brukade blanda i ordning en drink som heter White Christmas en gång i tiden. Den består av Tipp-Ex och just Explorer. Då blev det lite godare.

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
mikenomad: Ingen varker köper eller dricker den. Ändå är det den mesta sålda varan på Systemet ;-)
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
mikenomad: Själv dricker jag endast 'seppe' vid finare tillställningar. Ska jag nyttja lämpligt berusningsmedel vid tittande på timråmatch blir det flygplanslim i en plastpåse.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Ifrågasätter ni på allvar Smokeys kärlek till Explorer?

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

mikenomad:

Joji, så hade jag för vana att göra då det begav sig. Till en början. Sedan började jag även att tillämpa denna dryck i prakTIKen. Innan jag bestämde mig för att det smakade satan och la ner...

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Berglund:

Tack för tipset i alla fall! Fast man tycker ju att Viasat borde ha visat den här klassikern i stället för det som nu visas, Rögle - Västerås. Men det är väl rent subjekt det vad man anser vara en klassiker.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
DJ Hemp: Har också funderat exakt på det där....om folk här verkligen dricker just Explorer eller om det bara är nåt man skriver för att det ger en touch av loser/fyllo; dvs lämplig supporterprofil till TIK...
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Smokey: Hur är reglerna i detalj? Måste man vara hängiven TIK-supporter..? Eller räcker det med att helhjärtat önska att Timrå tar sig tillbaka till SHL snarast..? Eller kan man åtminstone få barnmenyn? Explorer...?

Det är inte jag som frågar utan jag frågar för en jag känner...lite...

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

DJ Hemp: Matchen ikväll sänds på Hockeyallsvenskan.se Play

Ingen höjdar sändning och kostar 89kr men vad gör man inte...

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Ja, jag måste följa ett lag som det går lite dåligt för nämligen och Timrå är ju klockrent. Det går alldeles för bra i livet i övrigt nu med anställning och ett inkomstpåslag på drygt 9 000 kr. 9 000... Men satan Joel, då kan du ju komma och säga att du har pengar, eller hur!? Jaji, men då får man börja att följa TIK närmare nu då, så att det blir lite jävel också...

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Ni som skriver om Explorer, dricker ni det på riktigt eller? Själv lade jag av för länge sedan. Det blir mest vin nuförtiden och då menar jag inte brännvin. Skit att inte matchen sänds i Viasat, hur ska man då kunna se den (förutom att åka till Umeå)? I dag fattar jag härmed beslutet att börja följa det här laget lite mer än under fotbollssäsongen, där endast play off till VM återstår. De utländska ligorna skiter jag i tills det börjar att dra ihop sig till våren. Basket och innebandy har jag ledsnat på, så då får det bli Timrå IK framledes.

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Timrå Icon: Hursom så är det en winwin situation för mig.... vid förlust ikväll blir det Explorer... vid vinst så blir det Explorer med touch of Smokey.

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Timrå Icon: här nere säger vi kallsup!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Hahl Bundy: Här uppe säger vi klönk.....
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: Jag ser enbart framemot klunken Explorer.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13

Timrårocker: Nu kanske man inte får marknadsföra några här men ska han äta lokalt så är det Namo i Timrå som gäller. Därifrån kan han ju gå nästan till arenan också. Det beror lite på hur många  stänkare han får på Timråtorget efter måltiden förstås....

Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: Kanoon!! Jag slutar äta redan nu så man är riktigt hungrig. Sist detta hade kunnat hända var då Hagos skulle bjuppa oss på BiteLine
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
JNS: Olearys finns i arenan, annars Robertos innan bron som har stans bästa pizzor, ligger rätt nära arenan, Pizzeria Ängen ligger långt från Arenan.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Smokey: För protokollet: Jag har plussat.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2013-11-13
Fy fan! I dag är ingen vanlig dag. Vinner Timrå IK i kväll, då lovar jag att bjuda in alla TIK-supportrar som trycker på tummen upp för detta inlägg här på HS (Gäller de som tryckt senast 22.00 i kväll och max 100 st om det blir någon toktryckepedemi;) till Curres gatukök vid Hedbergska, där jag bjussar på köttbullar och potatismos. Har man åldern inne, då lovar jag även att bjussa på någon klunk Explorer eller annat ädelt därtill också.

Återkommer med datum och tid vid seger.

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1597905 · »