1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577900 inlägg · 6216 ämnen

IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13

« · 1790103 · » Till forumet


Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
SMÅLAND: kolla igen.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
WifstaÖstrand: Vilket mirakel??
Det är över..

Utvisning!!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Spelarna vill inte,, det här är en protest mot va fan vet jag..!! Men för helvete sparka tränarna, in med va fan som helst!! ENERGI!!!!
Pisslag!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
WifstaÖstrand: tippar på 3-1..sista i öppen k...
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
SMÅLAND: Så sitter vi åter i dödens väntrum och väntar på ett mirakel....
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
😵😵😵
I s
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Nisse på Mon: Klockan rinner fortsätta nu..
Mmmmm
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
SMÅLAND: hoppas bara man slipper otyget med uttagen mv 2 kvar
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Ä HERRGUD VILKA CHANSEN!!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Skjuta hårda skott utan någon som står där....USELT!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
erathoo: jag tycker det är skrämmande ofta vår backar gör något mellanting. Man backar inte hem helhjärtat och man pinchar inte helhjärtat heller. Man tvekar, man tar några skär upp i banan och slänger ut en bläckfiskklubba och sedan backar man hem utan fart mot en anfallande motståndare. Man får fan bestämma sig, endera stöter man eller så backar man hem.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
IF Björklöven - Timrå IK 2-1
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
söder över: precis, och står dom nånsin upp före egen blå och försöker bryta eller tackla? Nä dom backar ner och släpper snällt i alla motståndare i egen zon och låter han väldigt gärna även vända upp och söka tredje gubben som är fri eftersom ingen back-checkar.....
Å nu gjorde dom mål bara för det...... Energi nu ... Tack
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Sputnik: Bra nu kan vi rulla på med menlösa laget i 3e och två hjärndöda tränare mot BOTTEN. Nubbens dvärgbygge med små tanter på isen heja heja som att se ett damlag fast SÄMRE i de fysiska spelet
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Men, alltså, vafaaan!
Finns absolut inga linjer, ingen klar idé, ingenting, nada, i Timrås spel.
Nånting är fett galet någonstans när så många underspresterar så monumentalt, samtidigt.
Fy fan, jag börjar kika på nästa säsong känns det som..

Och #10, vilket jätteskämt!! #25, totalt ofarlig, låg div 1-nivå.
#22 spelar alltid på sitt max, tyvärr räcker det möjligtvis till att vinna skytteligan i div2 nånstans.

Nu får vi se om mitt dissande ger effekt inför third period :/
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Olle: vart går gränsen för detta? Föreningen skämmer ut sig totalt, och inget händer. Hur ska nya spelare kunna plockas in i ett lag utan stolthet och djävlar anamma. Var är styrelsen? Vad väntar de på?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Olle: ja fy fan vad under isen det här laget är...

Stene... han bör stanna kvar varenda träning i en månad och åka högsta fart med puck genom konbana... han glider med puck varje gång! TEEEEEEEEMPOOOOO!!!!!!!

Skotten vi skjuter?????

Vilka skott?!? Min dotter (4år) har vassare sådana! Dom kan inte sikta och dom har ingen styrka i dom...

Detta Timrå IK vill inte vinna...

Dom åker runt och tränar!

Om dom själva vill påstå att LAGET vill vinna så är det dags att se sig i spegeln! Man glider undan närkamper och man tar inte de två sista skären utan sträcker fram klubban!

Det här är respektlöst mot sin förening!

Ok björkis är defensiv nördar men hejohå! Åk då!!!!!

Nä fastfrusna jävla positioner som är så jävla lättlästa att det inte utmanar en enda motståndares speluppfattning! Backarna är inte med! Dom är o byter! Jämnt!!!! Varenda gång de behövs för att hålla kvar pressen i offensiven eller för att ta en räd i offensiv zon för att trolla med markerande björkar... eller nääää det gör inte våra backar för dom bajsar på sig om dom måste släppa blå med skenan!

Man ligger under med 2-0 Vaffan spelar det för jävla roll om vi får ett friläge emot oss? Frw får väl jaga hem dom med någon gång? Det är ofta deras svaga dueller i sarghörnen som blir friläget ändå!

Ta puckjävlarna till mål!

Piss-hockey!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Nisse på Mon: huvudet på spiken av dig där. Det svaga spelet är det som framkallar besvikelsen men det som iaf ger mig ångest är det du pratar om, hur länge får vi behålla talangerna när vi uppenbarligen har ett misskött och mentalt sönderslaget lag?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
SMÅLAND: spelare har helt tappat konceptet. Långa passningar som ska gå förbi egen spelare bryts av densamme på grund av missförstånd, spelare snackar i pauserna om att "kanske kunna trycka in nån" inte om att ta sig i kragen och vända matchjäveln. Aldrig hör man någon spelare säga "vi kan vinna det här". Inget jävla självförtroende! En sån som Lauritzen måste börja ta sitt jävla ansvar och leda det här laget. Det han visat upp än så länge är ju bedrövligt! Var är hans vinnarskalle? Var är hans ansvarskänsla? Vad är viruset som laget lider av? Glidande spelare som är för håglösa för att möta upp en puckjävel. Släpper in ett mål och åker och hänger med huvudena som om man låg under med 10-0! Håglösa kärringar, det är dags att plocka fram vinnarskallarna även om man nu glömt bort hur man presterar en vinst i en hockeymatch. FY FAN Roger Forsberg, den här besvikelsen är tung och total.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Andersson: detta lag är fyllt av dvärgschimpanser inte en spelare öVEr 175 kAn INtE TackLAS SKjuTeR vÄRre äN Tant Hagos och CripPe med HaNdVäsKaN!!! AVgå Allah!!
(Modano rageVarsågod) ;)
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
WifstaÖstrand: Är dom värda så mycket???
Långa lösa skott...
Sönderlästa..
Slow-motion..
Inga om står framför mål....
Ingen tar returer...
Bara pucktransporter...
Det blir spel mot BOOBS OCH KOVLAND om det inte blir ändring snart TYVÄRR!!! 😵 😵 😵
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Olle: som det verkar kommer inget att bli till det bättre förrän något görs på tränarfronten. Det är helt obegripligt att Nubben inte agerar. Hur länge står agenterna för J.D, E.P. och T.L. ut med detta? Kan nog tänka mig att SHLlag gärna tar över dom redan nu.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Wedin klev av igen. Det är fan inte sant, den enda som ger lite fart!
Och vad hände med Westlund? Blev han förvisad till läktaren för att han var för offensiv eller? Roger gillar ju inte. host BJÖRKUNG host
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Tv:n numera avstängd! Orkar inte mer!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Jag lägger ner det här intresset... jag ska se till att börja må bra igen nämligen.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
SMÅLAND: Våra skott i antal är lika mycket värda som lire en gång var.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
14-7 i skott till oss och 0-2...
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
14-7 i skott till oss och 0-2...
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Herregud
..
Vi kom ju fan int i zon på PP än????
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Kattgubben: Vi kommer inte ens in i zon i PP. Vilket jävla spektakel. Vi behöver ju en Saddam Husein i båset, inte en taktisk mysfarbror. Hade det funnits spelare att tillgå så skulle ju många i dagens trupp kunna förpassas till läktaren med motiveringen att dom är helt jävla värdelösa.

Och nu får vi hjälp av domaren, två hittepåutvisningar.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Nära 0-3..,,,,....!!!!!!😵
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
IF Björklöven - Timrå IK 2-0
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Fritt fall! Vem har tillgång till fallskärm?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Modano-rage in 3 , 2 , 1 .....
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Det är över ikväll igen!!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Ridå...väck mig när vi sparkat fågelholk 2.0 Forsberg.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
BRA ANDREAS STENE! SÅDÄR GÖR EN ISHOCKEYSPELARE I FÖRSVARSZON!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
söder över: i normala fall när målen uteblir så brukar man ju skrika efter mer skott och mer trafik framför kassen men jag tycker våra spelare tar alldeles för många avslut, precis som Warg är inne på också. NOLL självförtroende, magskott från dåliga lägen när man hela tiden har myyyycket bättre passningsalternativ. Vill man skapa sig en bild av Timrås usla offensiv så ska man nog inte titta på skottstatistiken.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
söder över: sista pressen löven får i perioden, när deras spelare står stilla två decimeter innanför linjen och tar emot en pass, helt uppenbart jävla offside, och dom blåser inte.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Linjedomarna = skämt! Ölserien! Miffon!

Huvudzebran = något sämre ändå!

Fy fan vilken pinsamt kass nivå!
Hoppas att det var en dålig stund bara...
I andra kanske det ser ut på ett annat vis...

Hockeymördare!!!!!!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Jaha, ser väl ut ungefär som vanligt det här. Ostrukturerat, veligt, sargnötning i anfallszon. Poängchans: minimal.

Tror jag ägnar mig åt något annat resten av kvällen. Väck mig när Timrå börjar spela hockey igen.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Jaha,, 1 självmål av Timrå fredagen den 13, är det inte synonymt med Timrå just nu!! Blir torsk ikväll oxå.! Kommer bli pisk i många matcher så länge R.F coachar laget!!
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Hur gör man mål?
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Andersson: för domarens bedömningar tänker du? :)
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Olle: slumpen är en stor faktor
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
jå1: vad får dig att känna så? Hittills finns det inga tecken på att vi kommer att göra mål i den här matchen.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Olle: Äh, det här tar vi.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
Åker Berglund på en tvåa för att han trippar egen spelare? Alltså dom här zebratomtarna...
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
jå1: det som föranleder boxplayet och det som föranleder målet är, som vanligt, att man kliver ut på isen och inte är förberedd på uppgiften. Det hade varit intressant att se hur laget förbereder sig för match, vad som sägs och hur det skiljer sig åt mot andra lag.
Kommentera

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2017-01-13
IF Björklöven - Timrå IK 1-0
Kommentera

« · 1790103 · »