1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

578044 inlägg · 6216 ämnen

IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17

« · 2024396 Till forumet


IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jag känner mig försiktigt pessimistisk inför utsikterna till tre poäng.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
T T: Gravöla inslängda i kylen...
Ikväll blir dä torsk med 6-1...!
Vi väg för lätt!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
SMÅLAND: Ett konsekvent och uppoffrande spel ifrån backarna och att Herr Dahlen har vaknat på rätt sida och en målvakt som är bättre än sin antagonist , så kan det gå .
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Clay.2: Inte för att man vill jinxa....men är det inte lite upplagt för en skräll nu??
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Clay.2: Ja firma Dahlén - Lundin får nog se till att göra en av sina bästa matcher för säsongen och i målet behövs det att endera Ohre eller Bratten (vem som än står) skapar en brick wall mellan stolparna. Och inte en massa dumma onödiga utvisningar... då kan det gå!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jinx varning på detta...
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Tycker detsamma , det finns en sådan känsla idag .
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Ikväll rycker vi ner Batistini-brallorna på Kenttä!

Nädå, det ska extremt mycket till. Men av det lilla man sett från Lövenhåll så fanns det väl något litet frågetecken för Cannatas insats senast, tre insläppta hör inte vanligheterna till. Chansen ligger nog i att vi på ett oerhört effektivt sätt kan jobba efter våra skadeskjutna förutsättningar och använda vårt PP nära på hundraprocentigt. Oddsen jobbar emot oss, så jag tänker inte protestera det minsta lilla om vi slänger in Ohre i kassen. Det känns som att han är inne i ett välförtjänt stim nu och han har visat tidigare att han nästintill bokstavligt kan stå på huvudet.

Dahlén verkar behöva lite ordentligt motstånd för att vakna till, nu är det onekligen time to shine. Fixar vi bara ett kryss så är ju det något att rida på inför det sista mötet i omgång 51. Då behöver vi ha växlat upp ordentligt, jag orkar inte med något kvalspel där vi har 0/12 inspelade pinnar mot de där grisarna.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Knylan: Nja jag vill inte förstöra eran positiva stämning här inne men tre pinnar känns väldigt långt borta med tanke på att vi har tre rätt så betydande spelare borta..
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Knylan: Släpper vi vår lite naiva men snyggt spelade hockey, spelar tufft och sliter i varje byte kan det gå.
Skit i Abuseutvisningarna tack.
De var inga höjdare senast
Lite pinsamt och vi tappade fokus på det vi ändå är bra på..

Vi kör väl över Kenttä med en äkta Kenta då.
Våga/ödmjuk ett bra koncept som håller även i dagens hockey.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Ohlsson tillbaka ikväll!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jensen_12: Vad har karln för läkkött? Hade inte han en bruten tumme? Eller har man stressat fram något nu när Hartmann är borta en tid framöver?
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Puckat: Va? Är det möjligt? Årets julklapp redan i januari? Jag trodde snarare att det var början av mars som gällde där. Hade han varit med i onsdag tror jag inte vi hade förlorat faktiskt.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Woody: wtf?? Underbart om det stämmer! Vill nog invänta swehockeys uppställning innan jag vågar jubla, dock...
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jensen_12: ...det var positiv överraskning Ohlsson!💪
...som följs upp av en lite mer negativ sådan: Lander...
Att Söderberg inte är med köper jag men har ju alla dagar i veckan plus en till hellre Lerebäck än Lander! Svårt att förstå Lerebäck's petningar...😈!
Blir en intressant match i alla fall. Kan vi få till en riktig match ikväll vad gäller hockey tro, dvs där alla har rätt inställning med vilja o ett jäkla hårt jobb...?😲
Vi brukar ju i regel spela och jobba betydligt bättre mot bättre motstånd så kanske kanske tvåan är spelbar...😁👊!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Timråit H-sand: Det verkar som att det är nån sorts rullande schema på backarna, förutom Westerlund och Hardy då. Och Nielsen förstås, som får spela var tionde match.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Puckat: Dom måste ju ha feldiagnostiserat hans skada nå jävulskt, inte en chans att en bruten tumma läker så snabbt, stukad köper jag.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Vilken fruktansvärt ful tackling som Crandall satte in!! Var är hockeyn på väg???
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Rip Kirby: Allt annat än det spel som visades upp sist mot Mora är ju en vinst i sig...

Mer än så törs man ju inte hoppas på.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Kerstin_k: Nära WW!!!!!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JonteD: pinsam filmning där av timråspelaren
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
hockeypelle: solklar onödig handske efter signal, omöjligt att inte ta den. Syns för övrigt att det är klasskillnad på lagen i Björklövens favör såhär långt.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
hockeypelle: Noterat, nu kan du gå vidare.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Flyger inte klubban lätt ur händerna på Ohlsson?
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Vilken klass skillnad......
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
7-0 tippas i denna match. Kanske 2 siffrigt, sorgligt men fakta
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
stoff: Man kan inte annat än att hålla med!!😈😈
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
stoff: Inte nog att vi är lillebror, de får in puckar som inte ska gå in...
Den gör han inte om på 1000 försök
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
stoff: Löven spelar ju fast oss gång efter gång! OCH Bratten den där måste du hålla tätt om det ska bli poäng ikväll.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
stoff: Björklöven är ett bättre hockeylag än oss inget snack men samtidigt så tycker jag vi gör en otroligt dålig period..
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Dan såte'n iallafall!!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Där dök han upp..
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Näe i sen sån här match behöver vi minst "normalflyt" och har absolut inte råd med den typen av baklängesmål. Handlar väl om att hålla siffrorna lågt och moralen högt nu känns det som.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Kerstin_k:Så är Timrå där igen ..tråkigt
Har r något annat lag blvit så här utspelat på slutet .?
Man trodda inte av sitt hjärta denna början .
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Yeeeesssszzz!!!!!!!!! Joooonnte!!!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Sååja
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
jokklas: lite energi nu tack.....och kyla....och smartness....och styrka att vinna närkamperna....och lite tur.......tack!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
jokklas: Å igen. Måste vara min förtjänst..
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Såja bara!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: Går fort i hockey göbbar!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
kulltorp: Jajamensan!!! O de e inte över förens den feta kärringen har sjungit klart!!!!👏👏👏
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Jockz: Hoppsan där kom ett mål ..har man gjort 1 kan man göra fler !
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Hmmm, kul att det blev match igen....men liiiite mer jäklar anamma tack i närkamperna, förlorar 99% av 50-50 puckarna....
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JonteD: Haha så sant! Tänker På Mats Lusth i Mora när han sa de där på svengelska med en fet prilla inne, tror dom låg under med 0-5 inför sista D:
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Synct: enligt säkra källor så tog han bort gipset i veckan...
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Clay.2: Sjukt orättvist med 2-2. Faktiskt. Men va faan; det tar vi!

Behövs en uppryckning resten av matchen. Precis som Jonte säger; lite för mycket i egen zon. Kan inte låta bli att reagera på att Timrå känns slö i tanken. Man håller i pucken en extra tiondel och sätter sig själv och lagkompisarna i problem. Om och om igen.

Psykologiskt viktigt att skaffa sig ett bra utgångsläge inför andra.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
MrLöven: Han tog bort de i dag!!! Hardcore!!!!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Skönt med två mysiga dahlenska baljor!
Det är något att vara ödmjuk inför nu när andra ska starta...

Vi vinner inte närkamper och vi passar inte pucken särskilt ofta till en lagkamrat utan det syns att man som puckförare är jätteskraj så man kastar iväg den till en kamrat som ska ta emot den med hälarna två hundradelar innan han blir tacklad...

Ingen trygghet...

Back to basics...

Smäll på, vinn närkamperna.
Spela enkelt!
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
JonteD: ja det är väl i veckan 😛😛!! Kan det verkligen ha varit en fraktur då...🤔🤔
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
En fantastiskt period där vi nog borde leda med minst ett par mål om vi fått någorlunda utdelning. Men oavgjort är inte alltför dåligt. Bara att nöta på med samma spel så kommer målen så småningom. Löven ser trötta ut och kommer nog att backa hem för att försöka rädda en poäng nu.
Låst ämne

Sv: IF Björklöven - Timrå IK 2020-01-17
Raggaren Putte: Ju mer jag ser av WW ju mer gillar jag vad han bidrar med riktigt bra!!!!!😄😄👍
Låst ämne

« · 2024396