1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607359 inlägg · 6213 ämnen
« · 2971037

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Söderöver:
Jag kunde inte se var pucken tog innan den åkte in i zonen igen.
Sen var jag fundersam på om regeln var att om Timrå spelar in den medvetet så blev det offside och inte vid en oskyldig sluts. Men så var det inte.

Surt

Andersson: ALDRIG 💯% inte gör mål ska inte ens vara ombytt om det vare skadefritt

Lakesi: i omgång 2 denna säsong slog vi dom - borta dessutom

Zäta75: Nu har ST gjort en anti-jinx om Pääjärvi så idag gör han mål

JanneH: Vinst mot LHC idag ett måste! Vi möter dom snart igen dessutom

Lakesi: nyckeln i dagens match är att de få PP vi lär få måste förvaltas

9 av dem 10onde senaste matcherna har Linköping vunnit mot oss, ett skrämmande facit nu på förhand, men förra matchen spelade vi ut dem fullständigt 42-17 i skott till vår fördel men ändå lyckades Linköping vinna med 1-2, idag ska spöket krossas ❤️🤍

Tom Topp: Det är för att ni inte mött riktigt bra lag ännu, som Troja och Vimmerby!

Karlsson74: Frölunda är såklart stora favoriter. Men det lag som vi har haft svårast för den här säsongen tycker jag är Saik. Även när vi slog dom så var vi stundtals utspelade!

Karlsson74: Frölunda tar guld. Eventuellt Saik i final

Tom Topp: Ja absolut .Slipper vi skador på nyckelspelare och så så tror jag inte att ett play in och avancemang därifrån inte skulle vara helt omöjligt.. om vi har lite tur och att vi får ett bra motstånd och hemmafördel dvs .
Vi kanske kan göra en Rögle och gå långt. .men Frölunda i en bäst av 7 ... Nja .🙂

« · 2971037