Sputnik: Jag håller med om att Mieho inte gjort bort sig men tycker inte heller att vi fått den riviga, jobbiga retsticka som målades upp. Givet att det är en ”import” finns heller inte oceaner av tid att ”växa in i det”. Om han är ”billig” kan jag tänka mig ett år till, men ser helst att fler yngre får chansen, exempelvis Värmhed.
Patrick Polly: Ja han är ju inte den mest kreativa spelaren, och kan han inte vara en Gallo då är det nog bättre att en egen produkt får chansen. Blir nog avsevärt billigare också!
Zäta75: tar vi en enda poäng av Plastsjö där nere i mörka Småland så får vi vara jävligt nöjda. Men jag håller med om att förutsättningarna efter en bortaseger mot OINK och att vi fortfarande slår i underläge kan borga för en jämn match i a f.
Sputnik: Det blir att vara på plats imorn också som det ser ut. Man får hoppas jag inte ångrar det i efterhand med 10 skott på mål efter 3 spelade perioder och 5-0 i baken. 😅😬det blir sega 2.5 timmar hem i så fall. 🙈
Andersson: Ja, men nu är det Växjö vi snackar om, man ser ju hellre färg torka än bevittna deras plåga till ishockey. En vinst är vad man går för. Vill helst slippa genomlida Sweet Caroline en sådär 5 ggr också. 😅
steveroper: ledarsidan är faktiskt kanske mer stabil än på länge. Tommy har rutinen, Madsen och Marklund kan laget och Karlunden kommer in med lite nya idéer