Stryparn: Det är verkligen inget snack om vilket lag man vill ha bort. Oink har aldrig varit värdiga SHL, kan inte finnas en jävel utanför den där byfånehålan som vill se dem i SHL
neutral: Skriver som jag gjort tidigare, domarna gör ingen dålig match eller bedömning. De följer bara sina riktlinjer från ledningen. Dessutom gör dom sitt allra bästa, dom är inte bättre än så här. Ta bort regelboken, det räcker med en domare som gör nedsläpp det är enda momentet dom kan döma i, det är ingen fart när man tekar. Regelboken behövs inte eftersom ingen domare verkar ha läst den. Dömer inte på klubba i ansiktet ( Timrå har senaste 3 matcherna haft 4 klubbor i ansiktet som man inte har sett trots att man står någon meter ifrån och tittar på just det momentet. Hakningar, fasthållningar och interferens dömer man inte heller för. Det gör att hockeyn blir tråkig när man bara förstör spelet.
Olli Nomadinen : Vet inte om ni andra har sett det men varje gång det är match i Oskarshamn zoomar de in samma snubbe i publiken som har 110% inlevelse och står och skriker rakt ut som det vore det sista han gör. Det finner jag roligt iaf 😎😂
Olli Nomadinen : Ja, han ser man ju alltid. Respekt till honom och spapshjälmen. Likaså en äldre herre med långt vitt hår och skägg med stickad tröja 👍🏻
Wedin och Hållander med i Sannys veckans lag. Sanny kan verkligen hockey, märks att han har ett förflutet som klassback. En riktig lirare helt enkelt, fenomenal blick för spelet
Tom Topp: Den herren hade stickad randig röd-vit tröja redan på 80-talet :-) Undrar om det är samma tröja fortfarande eller om det är stickad tröja version 2
Olli Nomadinen : Undra hur många som mins den äldre herren som stog mitt på ståplats i reflexväst och skrek "KÄMPA" "SKJUT TIMRÅ!!" även om spelet var förlagt i defensiv zon. Hade klassisk gubbkeps på sig jämt och minns en gång han tog i så löständerna for ut i näven när jag var liten grabb😁🤣
steveroper: ledarsidan är faktiskt kanske mer stabil än på länge. Tommy har rutinen, Madsen och Marklund kan laget och Karlunden kommer in med lite nya idéer