1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581930 inlägg · 6215 ämnen

IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24

« · 1699722 Till forumet


Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
JobbaPuck:
Ingenting nytt om hur man tänker sig fylla på med spelare mer akut inför kvällens match? Det är ju inte alldeles otänkbart att det blir fler skador under matchen heller. Eller har Nubben tagit med sig rören utifallatt?
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
MrMorris: Blir tufft med, som det ser ut just nu, 5 backar och 11 forwards. Pantern är förjävla jobbiga att möta om man hamnar på utsidan med deras tyngd.
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
lungan: Dom spelarna resten av säsongen kan jag bara hålla med om hade varit grädde på moset.
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
Christoffer Forsberg har hittills inte spelat något för Malmö. Följer Rogers son med laget till Timrå efter morgondagens match?

Han skulle vara mumma att få in för resten av säsongen!

Om Timrå ska få ta in forwards ser jag hellre på långsiktiga lösningar än någon match hit eller dit som nu.

Två forwards har det varit tal om. Kan man hoppas på följande två utlåningar.

Johan Persson (FBK)
Christoffer Forsberg (MALMÖ)
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
Sett till dom 2 senaste matcherna tycker jag poäng mot Pantern är ett krav även fast Pantern vann mot Leksand senast..
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
DJ Hemp: Jag önskar att på mina bara knän att jag kunde joina dig i inladan imorgon..men :-(

Vi får ta det nästa match helt enkelt.

Jag tänker ju ta mig an Tingsryd på tisdag tänkte jag.

Hoppas på stark uppslutning.

Just nu ligger jag i hemmabaren och ser MFF-FFF.

Spel mot ett mål just nu.

Och apropå det där gröna sköna så ger jag det fingret upp!
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
DJ Hemp: För att grönt är skönt! Var glad att det inte är brunt...
Kommentera

Sv: IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
SMÅLAND:

Du har inte funderat på att ta dig till Malmö Isstadion personligen? En annan har ju promenadavstånd och vädret ser ut att bli trevligt, så det lutar åt ett besök i den gamla guldhallen trots allt.

Någon annan härinne som lurar på att ta sig dit?

Fint med ny design på HS, men varför följde de äckliga nyanserna av grönt med in i framtiden?
Kommentera

IK Pantern - Timrå IK 2015-09-24
Det var ju himla tur vi slapp åka till sunkiga Kirseberg imorgon!
Nu blir det i arenan där Foppa skällde ut domare Börje Johansson efter finalförlusten.Men som jag alltid brukar säga. Är man usel själv ska man aldrig klaga på domarn.
Nu knyter vi ihopa säcken och drar söder ut och tar med alla pinnar med oss hem :-)
Kommentera

« · 1699722