Det vore förjävligt om det inte blir av ngn ny hall! De där 15 millena borde Sundsvalls kommun lägga in, så betalar de tillbaka en liten del av all gratis reklam de får av TIK. Om inte så måste väl företagen i distriktet kunna pyttsa lite. 15 mille är ju småpäror för de flesta av storföretagen här!!!
Näe jag uppmanar till snickarupproret....för att inbringa stålar till den nya hallen!!
Om ngn vet hur man gör ett uppror så kan den fortsätta denna tråd...................
Det vore förjävligt om det inte blir av ngn ny hall! De där 15 millena borde Sundsvalls kommun lägga in, så betalar de tillbaka en liten del av all gratis reklam de får av TIK. Om inte så måste väl företagen i distriktet kunna pyttsa lite. 15 mille är ju småpäror för de flesta av storföretagen här!!!
Näe jag uppmanar till snickarupproret....för att inbringa stålar till den nya hallen!!
Om ngn vet hur man gör ett uppror så kan den fortsätta denna tråd...................
Dags att börja att knacka dörr......när vi fick hall i mitt lilla samhälle(3000 pers)1985 så samlade vi in över 1 miljon kronor och vi fick inte något av kommunen utan allt kom genom privatpersoner och sponsorer........Med Timrå o Sundsvalls regionen(ca 110 000 pers) så borde väl inte 50 millar vara så svårt att samla in.......?
Se bara så glad och förtroendeingivande hon ser ut. Jag ser en bild på en stilig kvinna i kvinna i sina bästa år som med en kompletterad ansökan framför sig säkerligen vill ha ishall i Timrå.
Joslan00: Det bästa vore om alla skribenter försöker kolla i vilken tråd man skriver i. Det finns en U20 tråd och håller man sig till den så kan man även scrolla förbi den om man inte är intresserad.