Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mikenomad: Ja jo så är det ju. Det blir upp och ned men en sån här match ska vi vinna! Det finns inga ursäkter för det egentligen.
Sedan är det ju lite märkligt att en div 1-spelare kan gå in i ett allsvenskt lag och vara bäst i laget. Det visar ju lite hur lite spets vi haft faktiskt.....
Nä det blir nog bra det här till slut ändå
Timrå Isstadion: Nåväl, jag ska i alla fall dra mitt strå till stacken genom att åter vänta 15 år innan jag skapar en matchtråd igen. Det blev ju, som man säger, jävel av detta försök. Ingen kommer minnas denna tråd om hundra år :-)
För övrigt är det ju förbannat svårt att hitta en röd tråd i säsongens resultat. Man kanske skulle lassa in ett par lakan på storseger när det gått tungt och vi möter ett så kallat topplag eller vice versa.
Vargher85:
vi är ju det något bättre laget spelmässigt och har bra lägen i början av andra och i början av tredje
Redigerad kommentar
21-6 i skott för aspen va fan händer med kaggens lag ?? Vissa att det är starköl och inte lättöl i Nilssons kagge. Öpnna käften nu dax för utskälning som nu inför 3e.
Frågan är vad som äventyrar ekonomin mest; Någon/några kostsamma värvningar med hopp om att nå resultat och vinna tillbaka publik eller den här linjen, billigt billigt billigt men med resultat därefter (mestadels) och därför ett rätt omfattande publiktapp. Jag vet inte och tänker därför inte heller ha några synpunkter på det längre. Jag vet bara vad jag tror och det är väl allmänt känt härinne vid det här laget.
Klubben har iaf bestämt sig för att det senare är vägen att gå så det är inte mycket att orda om ändå. Sannolikt är det väl så att klubben inte så mycket "valt" utan helt enkelt bara haft ett alternativ.