1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613829 inlägg · 6214 ämnen
« · 1601013 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2013-11-29
Patrik Källstr: jo, det ser så ut....

Sv: Apropå nånting...
Andreas Molinder - Sveriges mest menlösa hockeyspelare?
Han ska väl vara en av de ledande spelarna i årets lag. Han utstålar verkligen noll energi! Även om man inte producerar kan man väl sätta in en tackling eller på något annat sätt sända signaler. Han verkar närmast rädd för närkampsspel.

Jag ser inte vad han tillför överhuvudtaget!

erathoo: Dags att ta sig ett järn eller två kanske?

mikenomad: ok, inte jag heller :-o

erathoo: Nope..

mikenomad: Tråkigt att första blev bortdömt, när vi nu sköt första slagskottet sedan 2009...

mikenomad: är du på matchen?

Ser bra ut det här....:P

Jag fattar inte varför de bytte namn på stan från Döderhultsvik till Oskarshamn. Så mycket coolare. Men då hade det varit risk för sammanblandning med dö-vik förstås.

sargad:

do  or  do not  ....  there is no  try

sargad: It's now or näver.... ..björknäver

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2013-11-26

Timrå Icon:

Fel tråd! : )

Smokey: Snart dags att dra mot Eon!!

Smokey:

Jo, jag förstod det. Precis så tolkade jag det. Samförstånd. : )

DJ Hemp: Ursäkta här! Jag menade att det tog ca en månad från att jag betalade via webben tills att mina stiliga kort trillade ner på hallmattan. Att skicka ut inbetalningskort borde givetvis prioriteras högre. Miss av mig.

U137:

Jag gav upp min väntan på inbetalningskort och betalade via webben i stället. Tror att detta är första gången som jag blivit medlem i föreningen, så jag har ingen tidigare erfarenhet. Tänker att om det inte dimper ner några kort före jul, då blir det jag som kontaktar TIK telefonledes.

DJ Hemp: Jag hade i princip väntat att det skulle komma inbetalningskort med vändande post, att man tar emot nya medlemmar med tacksamhet och som ett tecken på att man stöttar föreningen i en svår situation. Det kanske är en administrativ börda som man inte har tid att prioritera, men det handlar om bemötandet från föreningen. Missköter man det skjuter man sig i foten. Har det alltid varit så här segt , det finns väl andra som beställt medlemskort i höst ? 

Smokey:

Ja, så kan man också se på saken. Men ett sätt att hålla en skuta på ett flyt är att ge snabb service till sina medlemmar. Annars kan det lätt bli obehagligt, att ett kansli sprängs i luften eller i värsta fall hela arenan. Jag säger inte att det var jag som gjorde det om det nu skulle hända, utan vill bara påtala att risken finns...

DJ Hemp: Eller så jobbar man häcken av sig för att hålla skutan flytande.

Smokey:

En hel jävla månad alltså... Fy fan! Hur svårt kan det vara att skicka iväg ett par kort? De kan ju inte ha särskilt mycket att göra på det där satans kansliet så pass stendött kring föreningen det ändå är. Äääähhh... Jag är skeptisk!

Halsdukstifo ikväll?

(OBS gammal länk)

zigge:För mig är det ofattbart att han väljer att spela i Modo. Man kan ju fråga sig varför han drog därifrån.

El Maco: Bedövande är kanske fel ord... Men sex är väl ett givande och tagande? Jag menar, vad fick en skinnflådd högernäve ut av akten om man inte tänkte helheten?
Men det är väl som med "flöjtfettet" i Hassan... Inget man vill att folk pratar om på fikarasten;) Nu har vi 10% på Body Shop. Låt debatten stanna där!

Sv: Värvningskampanj
JimmyH: Tror du verkligen att folk skulle svara på en sån insamling i samma uträckning? Känns som att vi skulle hamna i en situation att vi drar in typ 33 000.

El Maco: Astroglide?

Smokey: Finns det bedövande glidmedel? Sexhjälpmedel för de som egentligen inte gillar sex?

Kongo: Min åsikt är att det vore bättre om t ex supporterklubben organiserade den i s f. Tror inte det är bra för klubbens varumärke att köra insamlingskampanjer varje säsong som om det vore en del i verksamheten.

Å när jag skriver supporterklubben så menar jag inte bara de som sitter i styrelsen utan alla vi medlemmar.

zigge: Han vann ju iaf våran interna poängliga ifjol trots att han missade 12 matcher och spelade skadad större delen av säsongen. Nu var ju iofs han den enda offensive spelaren vi hade ifjol(och i år för den delen)

... vi måste kämpa för å vinna, så kom igen, så kom igen vårt fina gäng ... (ställd på repeat till söndag e m)

Bragd-Birger: Han närmar sig bänken i Ulvö IF har jag hört!!

Hubbe, Icon; OK!

Kongo:Jag är med!!

mikenomad: Du, så hårt pökade vi blir av alla jävla ödets nycker just nu, då kan vi nog fan köpa tunnor med bedövande glidmedel på Body Shop till våra sarjade rövar.

Och som member i Timrå IK får man 10% rabatt!!!

zigge: I hans senaste sejour här var han ju lite av en gipskatt så det är lite svårbedömt. Minns inte ens att vi använde honom i pp men en helt skadefri och fulltränad Gunno går in vilket lag som helst i Sverige. Så visst kan han vara en tillgång fortfarande även om han kanske inte får tröjan hissad i taket till våren

zigge: Gunno var sämste forward förra säsongen. Kämpade i höstas hårt för att få try-out med Kovland men fick nobben. Bl a för att han 'var komplett värdo i pp'.
Vet inte vad som hände honom efter det men jag antar att han la av.

zigge: Att fråga oss ger nog ingen rättvis bild eftersom knappast var i gott skick under den senaste sjouren hos oss. Han spelade ju skadad hela säsongen och gjorde inget större intryck. Åtminstone inte på mig.
Jag minns över huvud taget inte en enda situation med honom i huvudrollen. Och det säger väl en del.

Timrå Icon: Vet inte om det är bra eller dåligt att uppgifterna om en ny insamling var gamla. Tror inte att dom skulle få in så mycket om dom drog igång en insamling nu.

Timrå Icon:Haha, apati i boken??

Upprepar frågan:Hur var han Gunno  i PP ?

1:A match gör han väl 4/12.

hubbenorlen: Samma här. Snacka om lurad. Ja man får väl skylla sig själv som inte orkar läsa genom allt.....

Knylan: Ja nuuuu ser jag......men vad fasen......håller med Hubbe.....

Timrå Icon: Gillar inte postandet av gamla länkar. Nu satt jag och läste en hel artikel i tron att den var aktuell.

Timrå Icon: Titta på publiceringsdatumet av artikeln så faller nog poletten förhoppningsvis ner...

Kongo: "Laget sladdar efter i elitserietabellen och ligger på kvalplats. Timrå har nollats i många matcher och att laget är i behov av spetskompetens står fullständigt klart"

Elitserietabellen....?

zigge: Hahahahahaa!!!

Det tog lite väl lång tid innan någon högg på den där...... :-)

Timrå Icon:Nähä?kan du utveckla? Kanske får du äte upp detta, tids nog.

Hur var han i PP hos er?  MoDo har ju nu som bekant inget pp alls, kan Gunno styra upp det tro?

Sen tror jag inte heller han går in o TOKdominerar, men efter jul kanske han börjar stänka in nåt mål då o då?

Brynäsorna blev kanske inte HELT nöjda med fd MoDoiten's debut  igår, hehe..

Värvningskampanj
Hur ser ni på en ny värvningskampanj? Även om föreningen inte skulle lyckas dra in lika mycket pengar som tidigare kan man få en bra utväxling eftersom vi nu är på en lägre nivå.

Smokey: Nja...smärtstillande hittar du knappast där. Däremot kosmetika att dölja den fula verkligheten med. Krav/rättvise/nyckelhål/svanen/etc etc-märkt också...

DJ Hemp: Tog en månad. Därefter trillade mina kort ner i lådan. 10% rabatt på Body Shop gör att man redan börjar spana efter någon form av smörja för att döva smärtan...

Bragd-Birger: Eller en gemensam;
Still red and not dead

Hahl Bundy: Själv dammar jag av en gammal sosseparoll: stolt men inte nöjd.

« · 1601013 · »