1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613849 inlägg · 6214 ämnen
« · 1600375 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2013-11-26
"Vi försöker fixa ljudet i pausen"

JAHA! Är det kaffepaus där nu eller?!??

Timrå Icon: S24s stream fungerar alltid klockrent, de kanske skulle gå en kurs där.

Bigthelin: Tragiskt.
Men det får vi nog leva med till nästa säsong.
Jag saknar Elitserien....

JobbaPuck: Hahaha!!!
Man får känna på skärmen för teckentolkning....
Snacka om 3D

sargad:

19% på powerplay på Timrå är riktigt bra snacka om rens

Bigthelin: Matchen presenteras av nyhetstecken.

Timrå Icon: Ja det här är nog 3e matchen jag köper genom Allsvenskan Play och det har varit något skit varje gång tyvärr. Hur svårt kan det vara?

Bigthelin:

samma här   ,   denna kvalite och 89  kr   ....  9 kr  möjligen 

Andersson: Nu fick jag bild men inget ljud.

Andersson: Den här skiten måste de ju lägga ned

Släpp pucken för böveln!!!

Börjar ta slut på whiskey......

Någon som får igång sändningen? För mig laddar den bara...

LÄGG NER   hockeyallsvenskan live  .  bara svart ruta som laddar nu

mattias - 74: Ikväll blir vi utspelade!

Välkommen till VM i anti-jinx!

mattias - 74: 4,50 på Timrå. Är det konstigt? Förutom att vi alla natutroligtvis tycker att Timrå är bäst ALLTID.

mattias - 74:

Vi har ett lägre odds än serieledarna således? Det passar oss bra i så fall. Vi vinner alltid när vi är favoriter och får slå ur överläge. : )

DJ Hemp:

Kämpa Timrå, idag har svenska spel satt konstiga odds ;)

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jo, på en humorgala skulle det passa som handen i syltburken. Få saker är mer krystat än galor.

Karlskrona HK - Timrå IK 2013-11-26
Matchtråd!!!1

Globen brukar väl kallas för Fjollbollen lite här och var, fast nu spelar ju både AIK och DIF på Hovet...

Lindab Arena - Plåtskjulet?

mikenomad:

Jaji, vem skulle kunna hitta på ett nidnamn till MoDos arena om inte en timråit? ; )

mikenomad: Det vore dock synd att säga att man skulle kunna nominera det här med att döpa om hockeyarenor till någon humorgala eller liknande. 

DJ Hemp: Fjällräven har väl redan sitt. Kommer inte ihåg vem som myntade det men härinne var det. Fjollröven Center...

AXA Sports Center - Flingpaketet? Müslikartongen...? Men ta och ge dig nu!!!1

Kinnarps Arena - Snickarlådan? Nej, men sluta nu...

Löfbergs Lila Arena - Kaffeburken? Kaffepannan...? Nej, fy fan...

LennartA:

Fjällräven Center borde ju vara möjligt att hitta på något annat namn för. Skabbräven? Nja, inte särskilt kul. Har ingen vidare fantasi i dag. Någon annan får komma med förslag. Sitter med ett jävla plåster över näsan. Helt värdelöst...

Redigerad kommentar

Sputnik:
Ja då har vi ytterligare en hall med smeknamn, förslagsvis "Skroten"

Finns ju sen tidigare en del:
Läkerol Arena - Tablettasken
Cloetta Center - Chokladrullen
Eon Arena - Proppskåpet
m.fl

Måste alla  timråmatcher visas på hockeyallsvenskanplay  ??  åtminstone bortamatcherna

DJ Hemp: officiellt idag, avslöjat för två dagar sen :)

Angående "Lill-Kenta", den nyheten står ju överst på Text-TV Sport. Det var där jag läste den först. Skicka en Roxette till SVT Text också, Maco! : )

Metallåtervinning Arena förresten. Det var ju också ett jävla namn. Jag vet att det handlar om sponsring, men nog fan lät Gränby ishall lite bättre.

Sputnik:

He he, jag har inte läst det där tidigare i alla fall. Fast det kanske inte säger så mycket.

Hörde att ena halvan av Roxette har gett ut ett nytt album förresten...

mikenomad:

Aha, två dygn. Vad ska jag då skylla på? Att jag var så jävla full att jag inte fattade vad jag läste? Nja, minnesförlust snarare. Delirium och sånt där. Var nästan orolig över att få ett epilepsianfall i dag. Men det verkar som att man klarar sig ändå. Till skillnad från förra hösten...

El Maco:

På det viset. Jag skyller på att jag faktiskt inte läste på forumet i går. Låg bara hemma i sängen och lyssnade på musik. Men medge att det var smart av mig att lista ut att jag blev roxettad. De enda ledtrådarna var ju trots allt Per, Marie och spela trummor. Här har ni en riktigt ljushuvud (även om jag numera färgar frisyren mörkbrun för att dölja det faktum att det har blivit alldeles för grått).

Tung dag i dag. Bakis och slut på antiångestpiller. Fan!

El Maco: Molinder är visst spelklar på nytt. Det är nog en tolkningsfråga om detta är bra eller dåligt.

DJ Hemp: Vet inte om jag åker på någon roxette nu men. Vi får passa oss så inte almtuna gör skrot av oss nästa gång vi möts i deras hemma-borg :)

mikenomad: rub it in bara!

El Maco: Hrrrmmhh...två dygn...*host*....

TikAlltid: Det var ju delvis därför jag skrev som jag skrev. Ska man få skit för att man erkänner att man har fel?
Stiligt.

DJ Hemp: Join the joyride baby. Mikenomad spöade dig med ett dygn ju.

El Maco:

Antyder du att nyheten är gammal och att jag därmed tilldelas en Roxette???11!!!1??!!111

Redigerad kommentar

DJ Hemp: Ofan. Trodde han skulle ut och spela trummor bakom Per och Marie?

"Lill-Kenta" tar över Örebro!!!1

Fan, vad det är tungt med alla dessa bakis-måndagar. De borde förbjudas. Vi borde gå direkt från söndag till tisdag... Faan! Ser att DIF - SSK ska sändas på Viasat i kväll. De lag som vi alltså har tagit de största segrarna mot i höst, 12-1 totalt på hemmaplan. Skönt med ett trendbrott mot Rögle förresten, äntligen en OT-vinst igen! 

hubbenorlen: intressant med tanke på att du promota Rok Ticar's 68p just från Österrike.

hubbenorlen: Precis. Man vill gärna ha den lite bättre kanske med tanke på att Schweiz och Tyskland har ok ligor, åtminstone är det så jag har reagerat. Men det är ju lika (o)logiskt som att höja den danska ligans status pga närheten till Sverige...

Timrå Icon: Känns som att det är dags att en gång för alla inse att den österriksika ligan är rätt usel.

Timrå Icon: Vi kan ju iaf redan nu bocka av en av målskyttarna för Asplöven i nästa möte med oss.

« · 1600375 · »