Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Bigthelin:
samma här , denna kvalite och 89 kr .... 9 kr möjligen
mattias - 74:
Vi har ett lägre odds än serieledarna således? Det passar oss bra i så fall. Vi vinner alltid när vi är favoriter och får slå ur överläge. : )
DJ Hemp:
Kämpa Timrå, idag har svenska spel satt konstiga odds ;)
Globen brukar väl kallas för Fjollbollen lite här och var, fast nu spelar ju både AIK och DIF på Hovet...
mikenomad:
Jaji, vem skulle kunna hitta på ett nidnamn till MoDos arena om inte en timråit? ; )
LennartA:
Fjällräven Center borde ju vara möjligt att hitta på något annat namn för. Skabbräven? Nja, inte särskilt kul. Har ingen vidare fantasi i dag. Någon annan får komma med förslag. Sitter med ett jävla plåster över näsan. Helt värdelöst...
Redigerad kommentar
Sputnik:
Ja då har vi ytterligare en hall med smeknamn, förslagsvis "Skroten"
Finns ju sen tidigare en del:
Läkerol Arena - Tablettasken
Cloetta Center - Chokladrullen
Eon Arena - Proppskåpet
m.fl
Metallåtervinning Arena förresten. Det var ju också ett jävla namn. Jag vet att det handlar om sponsring, men nog fan lät Gränby ishall lite bättre.
Sputnik:
He he, jag har inte läst det där tidigare i alla fall. Fast det kanske inte säger så mycket.
Hörde att ena halvan av Roxette har gett ut ett nytt album förresten...
mikenomad:
Aha, två dygn. Vad ska jag då skylla på? Att jag var så jävla full att jag inte fattade vad jag läste? Nja, minnesförlust snarare. Delirium och sånt där. Var nästan orolig över att få ett epilepsianfall i dag. Men det verkar som att man klarar sig ändå. Till skillnad från förra hösten...
El Maco:
På det viset. Jag skyller på att jag faktiskt inte läste på forumet i går. Låg bara hemma i sängen och lyssnade på musik. Men medge att det var smart av mig att lista ut att jag blev roxettad. De enda ledtrådarna var ju trots allt Per, Marie och spela trummor. Här har ni en riktigt ljushuvud (även om jag numera färgar frisyren mörkbrun för att dölja det faktum att det har blivit alldeles för grått).
Tung dag i dag. Bakis och slut på antiångestpiller. Fan!
El Maco:
Antyder du att nyheten är gammal och att jag därmed tilldelas en Roxette???11!!!1??!!111
Redigerad kommentar
Fan, vad det är tungt med alla dessa bakis-måndagar. De borde förbjudas. Vi borde gå direkt från söndag till tisdag... Faan! Ser att DIF - SSK ska sändas på Viasat i kväll. De lag som vi alltså har tagit de största segrarna mot i höst, 12-1 totalt på hemmaplan. Skönt med ett trendbrott mot Rögle förresten, äntligen en OT-vinst igen!
JAHA! Är det kaffepaus där nu eller?!??