Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Smokey:
Jo, jag förstod det. Precis så tolkade jag det. Samförstånd. : )
U137:
Jag gav upp min väntan på inbetalningskort och betalade via webben i stället. Tror att detta är första gången som jag blivit medlem i föreningen, så jag har ingen tidigare erfarenhet. Tänker att om det inte dimper ner några kort före jul, då blir det jag som kontaktar TIK telefonledes.
Smokey:
Ja, så kan man också se på saken. Men ett sätt att hålla en skuta på ett flyt är att ge snabb service till sina medlemmar. Annars kan det lätt bli obehagligt, att ett kansli sprängs i luften eller i värsta fall hela arenan. Jag säger inte att det var jag som gjorde det om det nu skulle hända, utan vill bara påtala att risken finns...
Smokey:
En hel jävla månad alltså... Fy fan! Hur svårt kan det vara att skicka iväg ett par kort? De kan ju inte ha särskilt mycket att göra på det där satans kansliet så pass stendött kring föreningen det ändå är. Äääähhh... Jag är skeptisk!
Bragd-Birger: Han närmar sig bänken i Ulvö IF har jag hört!!
Hubbe, Icon; OK!
mikenomad: Du, så hårt pökade vi blir av alla jävla ödets nycker just nu, då kan vi nog fan köpa tunnor med bedövande glidmedel på Body Shop till våra sarjade rövar.
Och som member i Timrå IK får man 10% rabatt!!!
zigge: I hans senaste sejour här var han ju lite av en gipskatt så det är lite svårbedömt. Minns inte ens att vi använde honom i pp men en helt skadefri och fulltränad Gunno går in vilket lag som helst i Sverige. Så visst kan han vara en tillgång fortfarande även om han kanske inte får tröjan hissad i taket till våren
zigge: Att fråga oss ger nog ingen rättvis bild eftersom knappast var i gott skick under den senaste sjouren hos oss. Han spelade ju skadad hela säsongen och gjorde inget större intryck. Åtminstone inte på mig.
Jag minns över huvud taget inte en enda situation med honom i huvudrollen. Och det säger väl en del.
Timrå Icon:Haha, apati i boken??
Upprepar frågan:Hur var han Gunno i PP ?
1:A match gör han väl 4/12.
Kongo: "Laget sladdar efter i elitserietabellen och ligger på kvalplats. Timrå har nollats i många matcher och att laget är i behov av spetskompetens står fullständigt klart"
Elitserietabellen....?
zigge: Hahahahahaa!!!
Det tog lite väl lång tid innan någon högg på den där...... :-)
Timrå Icon:Nähä?kan du utveckla? Kanske får du äte upp detta, tids nog.
Hur var han i PP hos er? MoDo har ju nu som bekant inget pp alls, kan Gunno styra upp det tro?
Sen tror jag inte heller han går in o TOKdominerar, men efter jul kanske han börjar stänka in nåt mål då o då?
Brynäsorna blev kanske inte HELT nöjda med fd MoDoiten's debut igår, hehe..