Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Första minuten såg ju bra ut! Sen är det tveksamma passningar och skott, inget driv och det känns som att vi saknar en spelidé...
Hoppas Roger manar på grabbarna och att vi gör en bra 2a period till att börja med!
dr-nix:
Sista gången jag 'tittar' på hockeyallsvenskan play . Varenda gång är de värdelös bild
Kongo: Norja har sett fladdrig hela säsongen (tycker jag). Under försäsongen trodde/hoppades jag att det bara var för att det var försäsong och att han skulle skärpa till sig när säsongen startade.
Redigerad kommentar
Jockz:
blev inte ett dugg bättre , varken bilden eller timrås spel
Rip Kirby:
Blir alltid skitkvalite för mig när jag ska se från hockeyallsvenskan play
Fungerar det inte med firefox ?
Vi ska tydligen låna Lawrence Pilut från HV under tre matcher för att täcka skador. Intressant. Pilut är, som jag förstått det, en stor anledning till att en sån som Jimmie Jansson inte blev kvar då Jansson låg lägre ner i hierarkin (plus att Jansson var sistaårsjunis förra året) i HV. Pilut lirade ju hyfsat flitigt redan i fjol.
Redigerad kommentar
kennas:
Oppositionen i kommunen har hävdat ett motförslag till att delta i rekonstruktionen enligt vilket kommunen skulle köpa tillbaka EON Arena för 58 mkr och ett ackord kunna undvikas. Samtliga driftskostnader inkl. en tillkommande kallhyra skulle fortsätta att betalas av föreningen.
Tanken nu är väl att om kommunen skulle ta tillbaka arenan så står de också för driftkostnaden. Sedan får Timrå IK betala hyra för nyttjandet till kommunen. Jag är inte helt säker men tror det är så.