Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
hubbenorlen:
Har mycket riktigt för mig att det var i en av kvartarna mot Luleå i slutspelet 2003. Vi vann den serien med 4-0 i matcher efter fyra jämna bataljer. Imponerande! Sedan hängde vi även med Frölunda fram till 2-2 i matcher innan det blev jävel och "respass" ur slutspelet. Tror att vi vann båda matcherna på bortaplan dessutom!
Lars Nolander:
Tack för förklaringen! Cred till Timrå IK, men sämre med bussbolaget...
kennas: Det stämmer att det var Huddinge. Jerry Friman kvitterade med sex sekunder kvar innan en lång förlängning tog vid. Närmare bestämt 101 minuter, alltså sex perioder.
Magnus Rövarn: Som det går att läsa på länktipset mötte vi mycket riktigt Vita Hästen, men det var först i efterföljande playoffomgång.
Nu har vi spelat en match som var ännu längre än det här. Är det någon som minns vilka vi mötte då och i vilket sammanhang?
Redigerad kommentar
Någon hade stulit värdesaker av några av spelarna."
Pinsamt.
Redigerad kommentar
20 minuter till matchstart och ännu ingen matchtråd....tamefan uselt. Vart är världen på väg?
Krossa VIK. När tog TIK senast 3 raka trepoängare? Dags nu?
Redigerad kommentar
Vargher85:
Det är bland annat därför viktigt att inte fly detta forum, som så många har gjort. För då kan man gå miste om mycket viktig och relevant information. Jag hade ju inte haft en aning vad som gällt angående hockeybussarna om man inte hade varit en frekvent läsare här.
Man kan ju alltid hoppas att han hjälper till i bakgrunden. Det är ju inte alltid det behöver synas att någon stöttar föreningen.
250kg kärlek: Fan va' nice!
Synd bara att Dintur inte har ändrat sin hemsida (där står det att det inte går några hockeybussar). Jag missade förra matchen p.g.a. det och det finnsju faktiskt en risk att det är fler hockeyintresserade som inte kommer, eftersom de inte vet att det fortfarande går bussar.
Pär:
Javisst, fast han kanske har gått och blivit en "shopaholic". Som köper allt man ser. Då blir det väl inte så mycket utrymme för bidrag. Men om jag skulle läsa någonstans att han hjälper Rögle på något sätt, då skulle jag bli sur på riktigt.
Simmalugnt:
Äh, han borde ge fan i Rögle och komma hit och träna med "Timrå-pojkan" i stället. Dessutom borde han skänka 100 miljoner till föreningen. Minst!
Vargher85:
Jag har tidigare på detta forum läst att det skulle gå hockeybussar hela säsongen.
Är det någon som vet om det går bussar till matchen ikväll? På Dinturs hemsida står det att det inte går några den här säsongen, men mot Karlskoga gick det tydligen ändå. Hur blir det hädanefter?