Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
hubbenorlen:
så bedrövligt j-la ¤%¤%& dåligt , ska detta vara det dom kommit fram till efter pausen . Ge alla HAPLAY matcher Till VIAPLAY ELLER AVGÅ
hubbenorlen:
funkar bra i 2 perioder sen samma skit som vanligt . nästa match ska jag ha 49 kr av dom för att titta
SMÅLAND:26-17 i skott och 2-1 i mål...
Håll i detta nu....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
hubbenorlen:
nu är det ingen bild heller , fast sändningen skulle starta kvart i
EArk:
Hoppas på bättre kvalite idag , är det som senast så hör man ju kommentatorn säga mååål medan bilden hackar sig framåt 5 sek senare
Andersson:hockeyallsvenskan live Sändningarna har kommit igång igen, iaf för några lag Timrå är ett av dom. Pga dom tidigare problemen kostar det bara 49kr
www.hockeyallsvenskan.se/nyheter/3sP5ncG9IC/
Redigerad kommentar
hondaxr400:
Jamen hallå, varför går det inte att redigera stavfelen min jäkla dator gör. Den stavar tametusan sämre än vad jag själv gör :)
Kongo:Bra math av juniorena idag men helt ok även igår. Jag filmar för Livearena och trots att jag blir kraftigt begränsad av se matchen genom kameran var den riktigt underhållande. Unge herr Dahlén är ett tillskott och matchens behållning (tycker jag), mycket sevärd.
Juniorhockey "is da shit" mycket roligare att se än a-lagets svåra och lite krampaktiga situation i hemmarinken.