1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605763 inlägg · 6213 ämnen
« · 1738153 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: The kids are alright - unga Timrå
KulltorpsOlli: Seger. Grattis boyz!!!

T T: spännande...

Jämtlandsfil:
Joo, verkar så. Såg att uret stod på 05.22 i overtime... Spännande!

Jämtlandsfil: jo det blir straffar. Kom igen Timrå

Straffrysare coming up...

Inga straffar i slutspel väl?

sargad: Mittåt, verkar vara Sudden.

{7566}: Straffar. Fixade ett 3-4 på övertid.

Dags för nya matchtröjor till våra unga nästa säsong kanske?

El Maco: Timrå har vänt 0-3 till 3-3 inför sista

El Maco: Vi har vänt 0-3 till 3-3 inför 3:e perioden.

T T: HV till final efter vändning och seger mot Brynäs. 4-2 till brynäs med 10 kvar i tredje, HV vände till 5-4.

Vi ligger under mot Frölunda med 1-0 i slutet av förstaperioden utan att swehockey redovisar några skott.

Game on!

Sv: Silly Season 2016/2017
Vilka spelare från andra HA- och SHL-klubbar vill ni se i Timrå IK 2016/2017?

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Helt nytt upplägg i år . INGEN vinner guldet

Söderöver: Nu har jag jobbat in 25 färska Quiz. Kom igen ni andra också. Timrå leder med 25000 Kr.

El Maco: etade in 10st nu och går och lägger mig! nattinatt!

El Maco: Gick in och dunka till ja med, tappa räkningen efter 10 ggr, Timrå IK <3 !!!

Nu måste det quizjobbas igen! Gick in och AIK var före. Körde på några rundor så vi passerade. Men det är snorjämt. Nu kan väl vi HS:are spurta på. Vi fans kan dra in 25000 till klubben med lite uthålligt klickande. Kör på! Försvara förstaplatsen.

sargad: vi ligger ju i mitten när det gäller publik. Med lite mer framgång får vi nog fart på några fler, hundra för hundra. Men snart kickar ju högre hyran till kommunen igång. Blir en utmaning att betala flera miljoner mer än konkurrenterna. Krävs kreativitet på intäktssidan.

El Maco: Hur ser våra konkurrenter ut nästa sässe? Åker Klaskrona ut lär de näppeligen kunna satsa så mycket, eller? Flera av topplagen har ju signalerar tom börs under säsongen. Tingsryd, Mora, Västerås och kanske några fler. Kan det vara så att bara Leksand och då ev AJK kan ha lite muskler att spänna nästa säsong? B-löven misstänker jag har oförtjänt högt publiksiffran i förhållande till resultat, så de kanske kan fortsätta sin "satsning"? Sportklubben lär väl också satsa i vanlig ordning om de nu går upp.

Andersson: jag ondar på varenda jävel.

HV borta ur slutspelet , DIF på fallrepet . Lite Linköpings-segrar på det här så .....

palleparling: Lite rykten vore roligt :)

bj21: Det verkar stämma... :-)

fast nu har dom bekräftat från hockeyallsvenskan att jag vunnit två biljetter.
Om det blir en 6:e match på hovet mellan AIK-KHK så har jag visst två biljetter dit....

Nu har jag hintat något nytt!
Gräsrota till Timrå Idrottsklubb ;-)

bj21: uppgjort hela kvalet ;)

OlliJanne: äh. A-lag är för sissies. U16-SM är för the big girls

Tjalle: Du jag drömmer faan om den tiden när vi gick till semifinaler (ja a-laget alltså)

erathoo: Sonen skulle samla Piggelinpoäng. Där kunde man vinna biljetter till en SHL-match i Fjällräven. Det kanske bara är ett spel för galleriet det som pågår mot Leksand?

El Maco: Bobbarna får inte ta sms-lån för då blir kronkalle arg..

El Maco: Tycker dessutom det kan vara på sin plats att på allvar förneka att alla påstådda semi- och kvartsfinalsförluster någonsin ägt rum.

{875}: vi bygger en mur framför Gärde. Och bobbarna själva ska betala för den.

Jåkkinen: Ja tyvärr verkar det vara några som är påväg bort. Men man får ju se vad som händer.

Jag har bestämt mig för att kampanja för att bli President. Min kampanj har ett enda mål. Ta Timrå IK upp till Elitserien. Vem är på?
Uppladdat:

500x0-61c2cfy4dsl._ul1500_.jpg

Fyllde i en rad på den däringa MECA - tävlingen, och nu har jag fått ett mail där nån brutta säger att jag vunnit två match-biljetter, så dags nu när Timrå spelat färdigt.....

Är det nån annan som vunnit nåt?

Rätt kul match mellan AIK-khk, Aik trycker ner Karlskrona rätt hårt i första.

Från det ena till det andra... Vad är det fel på Östersunds FK? Man har öppet mål att välja en snygg och en relativt unik färgkombination från republiken Jämtlands flagga och låna från eller inspireras av republikens logotyp. Istället låter man en tolvåring rita loggan i Paintbrush, och inför namnvalet var det aktuellt att heta Österzund med "z" för att appellera till hela länet...

För övrigt tror/trodde ordföranden att Giffarna heter Sundsvalls Gif. Men annars har det ju gått bra :)

Dundee: Ajjemen härligt att höra, ja Huras var väl inte mycket att Hurra för :P

Dundee: Hur ser det ut med era ynglingar? Tyckt mig läst att några är på väg bort, stämmer det?

Klacksäsongen 15/16

Almtuna erbjuder inget nytt kontrakt för Martin Janohls och Patrik Norén. Mr.Madhawk tror:
1. De har redan skrivit på med någon ny klubb.
2. För dyra.
Och utifrån det så finns det kopplingar mellan Norén och Timrå. Kanske det blir årets första värvning??? Sedan Janohls som är en stor målskytt?
Chansen kanske inte är så stor men man kan ju hoppas.

{3678}: Ludde har spelat bra fick väl aldrig förtroendet av Huras riktigt . Men tycker han tagit rejäla kliv sedan Andreas och Fredrik tog över. Så han kommer absolut ta ännu mer kliv nästa säsong.

RunarUp:
Bara ett tips. Gör quizen i Google Chrome så får man hjälp av autofill och slipper skriva in hela sitt namn och epostkonto varenda gång. Smutt.

Förräxten, kan man inte redigera sina inlägg längre??

Sputnik: Bra jobbat!
Kul med returmejlen från MECA. Raderade 24 stycken på jobbdatorn i morse.
Lägger dit länken igen så fler kan se till att lite bonuskosing ramlar in.

El Maco: Jag har antagit din quizuppmaning, Har väl kört dryga 40 quiz eller nått. Vi ligger etta för tillfället så det är bara att fortsätta att köra på med quiz så vi bringar in lite sköna slantar till klubben. Många bäckar små vettu!! Självklart fick man ett mail idag med om att jag dessutom är en utvald vinnare av 2 st biljetter till valfri match i meca racet, Typiskt bara att man varken bryr sig om lagen som är kvar eller har möjlighet att använda dom då man för en gång skull lyckas vinna nått sånt.

Knylan: Instämmer där men från det ena till det andra så var det kul att ST uppmärksammar U16s härliga vändning mot SAIKs u16 igår

Tillägg: det absolut viktigaste är att fortsätta att vara ett Superelit-lag. Hur laget sen placerar sig år efter år är inte högsta prio men bra lag skapar ju i regel en kultur inom föreningen som i sin tur knoppar av sig bra spelare som vi kan acklimatisera in i seniorhockeyn. Självförsörjningen är oerhört viktig för alla lag men än mer viktig för oss i tider som dessa när det ekonomiska utrymmet är minst sagt snålt tilltaget. I år har vi representerats av en spelare som varit nästintill livsviktig i vår kamp för att nå topp åtta som knappt har belastat klubbkassan alls. Några Jonathan Dahléns kommer vi inte få fram i varje årskull men han visar ju på att vi trots allt gör mycket rätt.

Dundee: Såg första perioden, ni kommer klara det där fint, tycker det ska bli spännande att se hur ni bygger ert lag nästa säsong, hur går surret där uppe om Ludde Nilsson tex ?

« · 1738153 · »