Gewe: Du var före mig.... Inget ont om Berglund men mina farhågor har besannats än så länge. Berglunds styrkor sitter i det defensiva och det är för mycket begärt att han helt plötsligt skall bli en poängspelare på SHL nivå. Står fast vid att fixar Nubben nyförvärv så skulle jag vilja sen en Center med skills som kan ge ett annat djup i spelet, gärna en som kan hitta kemi med Wedda.
Blir så le på sådana situationer, tacklingen ÄR schysst. Till någon gräns ska man väl kunna ta en tackling och skylla sig själv om man blir proppad oförberedd? Tacklingar kommer försvinna om man fortsätter med sådana här tramsbedömningar
Sputnik: Inget annat än filmning. Bra och schysst tackling av Hampus...Idioten kastade sig, nästa sekund var han helt oberörd. Tycker att han ska anmälas för filmning.
Varför inte dra nytta av den oerhörda bevakningen på Wedin genom att sätta Två konstruktiva spelare i den formationen som kan göra något av ytorna som blir till följd? Mer aktiv coachning efterfrågas
Herminator: men vi ligger bara under med ett mål med 40 minuter kvar. Med tanke på att vi har vår starkaste period de sista två sekunderna känns der hur tryggt som helst! :D
Svedberg står på huvudet men på något olustigt sätt känns det som att det är så in i helvete skakigt så fort det kommer skott mot mål, han måste verkligen bli bättre på att inte sjunka ihop så mycket. Tur att komma undan med 1-0 bara efter denna relativt svaga första perre, nu kan det bara bli bättre. Forza
Jåkkinen: Spelmässigt helt Ok. Bra gnuggande överlag. Ett byte där hemåtcheckningen inte kuggar i o då en i arslet direkt. Straffas hårt. Jaala ser dock ut att behöva spela i lägre serie med lägre tempo.
Vilken skillnad på intro. Timrås har ju noll ljusshow på sina matcher.... Känns tyvärr lite B. Hade ju schysta ljusprylar sista åren innan vi åkte ur. Nu håller vi knappt HA-klass på den fronten