1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613703 inlägg · 6214 ämnen
3032612 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
erathoo: Haha men nu var han ute och snurrade. Han är nog lite för van att möta Timrås "Icke betalande spelare"...

Montén Python: jo, det har du rätt i....

erathoo:Haha nog är det väl Holmströms mål det här... Nej men om inte Tjeckerna kan göra mål själva så hjälper vi dom istället... 🤷

roger_sundsvall: men...hur klantiga kan vi vara , byt målvakt....

3-2 , 1.a perren,

TD: Ja vi vis upp en så jävla oproffisionell sid ikväll...
Så tråkigt att se...
Ja ä iallafall gla att GIFFS vann ikväll 💪💪💪

EXPLORERSMÅLAND: Jack B visar pappatakter grisspelaren i tre kronor sen Ivar Stenberg visar fula till tag och Ragges pojken bör få 5a

Hahhaaaa Tre Knotor ä utpissade av Tjeckoslovakien 😅😅😅

Skrattretande.

Hank: Mäktigt!

Rygghans: Speciellt nu när det ska vara OS var fjärde och World Cup varannat.

Hank: "Rötterna blir starka..."? 😉

Sakic: Nja, är väl snarare pga OS-år men visst, vartannat år hade höjt statusen.

tjeckerna e farliga

Sakic: Vill bara säga att jag ändå gjorde mitt bästa med att sprida den rätta läran med Tallarna pin på jackan i Fribourg mot Kanada. Hade även en Timrå ryggsäck på mig vilket ledde till en spontan sång av en ung kille på flygplatsen i Genève

Andersson: College lag typ, Tjeckien har piss med. VM blir bare tröttare och tröttare, varannat år framöver tack. Har sett 20 sekunder mot Danmark.

Andersson: "Elitsatsande" Giffarna Sundsvall leder mot alla odds. 1-0 inför andra halvlek mot Landskrona BoIS inför i runda slängar några hundra åskådare. Men man förtjänar väl inte bättre heller.

Kryset: går USA vidare från gruppspelet ? 2 torsk nu

Rip Kirby: ridå

Rip Kirby: Kanada levlade upp rejält efter att jag skrev det. Så vågar inte jinxa😂

Rip Kirby: USA har långt ifrån skickat sin starkaste trupp om man säger så. Inte så överraskande. Man har inte nån riktig stjärna med egentligen som man hade ifjol i t ex T.Thompson

Kryset: 27-9 i skott för Kanada. Får vi se VM 2025 återupprepa sig?

Heisenberg: Alldeles oavsett eventuell kostnad och det tråkiga faktumet att inte kunna se matcher från VM kan vi nog kallt konstatera att USA knappast kommer kunna försvara sin VM-titel från ifjol. För herregud vad chanslösa man är mot Finland. 5-1 till Suomi efter två perioder.

3032612 · »