willysson: Haha, då är man i underläge nu mer. Skrik lite åt mig imorgon också, jag har varit blek som läktar deltagare typ de sista fem åren :-) Annat var det när man kunde reta Tornberg ;-)
"Magnus Nilsson, Fredrik Warg och Jonathan Hedström tränade inte under fredagen och är även de frågetecken inför matchen mot Djurgården"... och även Koskinen och Sanny borta sedan tidigare. Kommer bli en tuff match i morgon!
willysson: Hörru, Höglin det är väl inte P. Höglin en tunn snubbe? I så fall är han bekant. Med matchvikt på max 65 panner och avig tekniker skall man väl passa sig för att utmana(ölandet) en powerforward som dig Willy?
Kan bara meddela att team willysson/höglin har laddat med öl sedan 18-tiden idag. Detta bara för att man inte ska bli för full i morgon, taktiksupning med andra ord... Men nu blir det en natt i hockeyns tecken, carolina-new jersey. och öl, massor av öl..
alla som ska ansluta för en kvälls/morgongrogg är välkommna att höra av sig.
Essvikare: Tänkbar SM-final framåt våren? Timrå-Färjestad. Gardera med Timrå mot Brynäs, Mora eller Modo... Timrå-Mora - vad gav det för odds i september? Kom sen inte och säg annat än att elitserien är mer levande är på många, många år.
Det får inte bli alltför deppigt på tågresan hem om vi mot förmodan skulle förlora matchen, för även om vi förlorar i morgon så ligger vi fortfarande etta i tabellen.
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer