Dream Team: ...å det är i grunden bra. Minns hur jvla förbannad man är när man lyssnar på tokpartiska som inte ens orkar kommentera när bortalaget kommer in i zoon
lungan: Det är Anders Nilsson som kommenterar på egen hand ikväll. I vanliga fall så har han hjälp av Stefan Jalonen som ju har arbetat åt SK tidigare. Jag skulle tro att det är en linje man valt. Ja, att inte fokusera allting på hemmalaget, utan att försöka nå lite bättre trovärdighet, eller vad jag ska kalla detm genom att försöka vara så neutrala som möjligt.
Manderville: Han som sitter och snackar på webbradion, är han Timrå supporter för det låter vid varje macth som sänds från Timrå att han håller på motståndarlagen...???...
bucken: Man har ju hört uttrycket: Det finns inget svårare än att leda en match med 3-0. Men jag tycker nog att det är bättre att leda med 3-0 än att ligga under med detsamma.
Dream Team: Med tanke på hur många utflyttade skelleftingar som finns i Stockholm är postern kanske motiverad. Dom lär ju sjunga ut djurgårdsklacken med råge.
El Maco: On the point, precis. Lite som att hävda sin rätt till den där Adidas-ovarallen man låg inne med på högstadiet, ceris till färgen och med muffar på både ben och armar, och givetvis med klämkäck huva på tröjan. Tydligt märkt var den med, ja, så ingen skulle få för sig att tvivla vem som rådde om den. Som om någon skulle...