Ambroo: Åker man till Tjeckien och inte hittar nå bättre, kan man ju tycka att det är bortkastade stålar på flygresa och hotell. Hade varit billigare att blunda och kasta pil på vilken agentlista som helst.
Nu är inte jag insatt i ekonomin, men tänk om det skulle komma loss en bättre spelare inom kort. Har vi då pengar kvar för en riktig toppspelare? Tror inte det. Detta kommer nog att kosta mera än det kommer att smaka.
General_Moisio: Han var väl tilltänkt stjärna i Luleå ifjol, något som han bevisade att han inte var. Med eftertryck dessutom. I år verkar han varit helt outstanding verkligen...
Ambroo: Kunde man inte hittat någon sämre? Ok att Warg blev skadad och det uppstod än mer panik, men Machulda må ju vara ett skämt. Från långtidskontrakt och hyfsad ålder till en 35 årig glidare på en vecka är smått fantastiskt. Vi får alltså en Pavel Rosa fast utan någonsomhelst sniper egenskap. Aja, han kanske kan avlasta juniorerna och samtidigt håva in 100 brak i månaden, minst.
SMÅLAND: Alltså, jag håller med i andemeningen - att det är lite löjligt att snorgråta när man trots allt fortsätter ligga etta i tabellen - men att det behövs trupptillskott är väl ingenting som har med viljan att ge spelarna en chans att göra? Alla är dessutom överens, såväl klubbledning som supportrar. Tror inte att det finns någon som inte ger spelarna en chans, bara dom kan spela...
Hockeydynamit97: Jag slänger in några wildcards. Jag som huvudtränare. Bragd Birger som analytiker. Småland som dryckesansvarig. Modano som fystränare. Jonte D som sponsoransvarig. Mikenomad som chaufför. Zäta 75 som pressansvarig. ... | Läs mer