Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Danne_l:
Om det nu mot förmodan skulle visa sig att Timrås publik skulle ha buat ut Timrå IK så händer det otroligt sällan..Mer åt hållet aldrig..
Min tidigare klagan på Frölundapubliken bottnar mer på att 12 tusen personer kan vara så jävla tysta..Mindre om erat buande mot erat lag..
Nu när jag ändå har dig på "tråden" Faan vad det är skönt att vara Timrå IK fan i Göteborg denna säsong..;)
Danne_l:
Nopp..TIMRÅ IKs publik är dom bästa i hela världen..Frölundas publik suger..hårt..
Själv skriker jag ibland ut saker i ren frusteration, som "jobba nu förhel..ete"
Men jag kan i viss mån förstå spelarna nu "om det hände" i det läge dom debefinner sig i, "Vi sliter som djur på tre femmor ändå blir vi utbuade" säger en spelare i Tidningen Ångermanland.
Det som däremot ABSOLUT inte är acceptabelt är att göra som Jonte mfl gjorde igår, Jag kan garantera att många blev GRYMT besvikna på sina hjältar, Fan det är vi supportrar som lägger våra sista kronor på att se våra hjältar lira, utan oss har de ingenting. vi reser land och rike runt, planerar så att man skall få det att gå ihop. Vi skall inte behöva bli vända ryggen, jag undrar vad dom skylle tycka om att spela inför en tom ståplats??
Skärpning spelara, vi supportrar ger allt vi kan för att stötta er!!!