Per HApps: Patronhallen? Vi ska inte ta namn efter människor som i de flesta fall med största sannolikhet var riktiga utsugare och svin.
Blir det en ny arena någon gång på en annan plats så: Återställ Timrå Isstadion till hur den såg ut i början på 70-talet. Spela minst en hemmamatch med 70-talsstuk i Timrå Isstadion varje säsong.
dr-nix: Dra inte in Giffarna i debatten. Poängteras skall iaf att IP är försvunnit och detsamma med den känslan man fick där! Det hoppas jag inte ska ske med Tik och Ladan!
Jag förstår inte vartifrån vissa personer har fått att man också skulle slå ihop lagen. Har aldrig ens varit på tal vad jag vet utan man vill ha en kommunsammanslagning.
Bra med Picasselståhl underskrift, går inte annat än älska den grabben. Ska bli spännande att få se om han kan göra en bättre säsong nu än vad han gjorde denna säsong. Sen blir det ju ännu mer spännande att få se hur Hansson kommer hålla en hel säsong. Den mannen måste få lira i Småkronorna snart!
GuRRa: om dom skulle slå ihop lagen vilken division skulle dom spela i då ?? vad ska laget´heta i sånnafall? ST HOCKEY igen lr? det gick ju åt h*lv*t*t sist
Hur mycket av dom 150 miljonerna är fotbollsrelaterade och hur mycket är nerplöjt i kontor?
Det är ju samma gräsplan.