1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607452 inlägg · 6213 ämnen
2972635 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Jag kollade lite med AI vad som möjligen kan ha hänt med hockeysnack den senaste tiden...

Svaret antydde lite ironiskt att många patienter från den nerlagda mentalvården kan ha sökt sig dit som substitut för vård...

DickenAxelsDickPick: och han spelar i en toppfemma i Timrå IK.... Det är ett mirakel att vi fortfarande är på slutspelsplats.

Sv: Silly Season 2026-27
solbacken: Jag hoppas detta är Ironi, annars måste jag ifrågasätta din mentala status. :-)

Jag slår ett slag för Modano som huvudtränare. Inga handväskor på isen,.

Lomond: Vettifan asså Pääjärvi skämmer ut sig överallt. Lät mig fråga AI vad han tyckte om Pääjärvi: 1. Magnus Pääjärvi (Timrå IK) – Ligans största misslyckande
Han är den solklara ettan på denna lista. Att som meriterad forward spela 37 matcher och bara skrapa ihop en enda assist samtidigt som man har -13 är nästintill historiskt dåligt i SHL. Han misslyckas kapitalt med både sin offensiva och defensiva uppgift.

AI Slutbedömning: När man lägger ihop alla dessa faktorer blir Pääjärvis prestation under säsongen 25/26 ett av de mest spektakulära misslyckandena i SHL-historien, sett till förväntan, lön och de chanser han har fått. Det finns snart inga argument kvar för att behålla honom i truppen.

Sv: Silly Season 2026-27
Rip Kirby: Clubben är väl ändå den töntigaste av alla föreningar tycker jag.

2972635 · »