Andersson: är det första varningen för att han är för sen till tekningen? Men han har inte hittat en enda hakningsutvisning på KIK på halva matchen? Jävla pajaser dom är.
Hank: Det räcker nog bra fram till slutspelet. Men jag hoppas man gör tester på träningar för att se till att kapaciteten till 100% faktiskt finns kvar.
Andersson: ja jag menade, och skulle ha skrivit, ”med så stor marginal”.
Hade vi släppt till så här många lägen mot ett lag på den övre halvan av tabellen hade vi legat under med 5-1 nu. Ohre är bra men jösses vad dom bränner lägen.
Bragd-Birger: Känns som vi krämar ur ca74%. Efter Björklöven matchen där vad jag tror vi körde 100% har det sett ut ungefär så här. Vi lyckas dock vinna ändå tack vare bra målvaktsspel, matchvinnare samt ett djup i truppen, där vissa (Boyce, Lindholm) ej vet hur man kör mindre än 100% Upplever det mest spännande nu att se vilka vi och konkurrenterna landar innan 15feb
Rallarn: börjar förstå varför KIK är det minst utvisade laget i ligan, domaren blåser helt enkelt inte för några utvisningar på dom. Men det är en löjlig hockey av Timrå i första. När Dahlén får pucken helt ren 2 meter från målet, då ska han passa till nån som är ÄNNU mer fri? Skjut puckhelvetet. Nonchalant spel å det grövsta.
{297}: Efter att TIK gjort 3-0 i första så är det bestämt att laget skall experimentera både med försvarsspelet o anfallsspelet. Allt för att under hyfsad press kunna få ut mer ur varje tänkbar spelkombination.
KulltorpsOlli: Tror vi tar detta med 4-0. Tycker arbetsinsatsen går åt rätt håll dom senaste matcherna och vi har så pass mycket mer klass i laget att vi ska kunna göra mål i spel 5-5 mot Kristianstad.
timraw: Vad göra en julifredag mitt i semestern med ett självklart bad avklarat? Ja, på väg hem från Vivstavarvstjärn tog jag en avstickare förbi Sörberge kyrkogård där jag utan att känna till var spelare #5 ligger begraven tog mig an ... | Läs mer