Nån som märkte nån skillnad på kvällens hockeykväll motför tidigare???
Själv upptäckte jag följande:
1. Djurgårdsmatchen fick bara några sekunders täckning UTAN analyser o sånt.....
2. Timråmatchen fick rätt mkt sändningstid + ett litet reportage om Krykov....
3. Challe Berglund erkände nu äntligen att han tycker TIK har ett bra lag i år som han tror kommer hålla sig på övre halvan av serien....... va härligt..... äntligen ett erkännande från Challe!!!
Helg Ernest: Kan det vara ditt tjatande på TV4 som fått dom ändra sitt program??
Frisco: möjligtvis..... men nåt måste ha hänt när programet fått en sån vändning..... Det kan vara diverse påtryckningar från alla möjliga håll som fått fram en ändring, annars skulle det inte vara som det var ikväll... Det var som natt o dag jämnfört med tidigare.
BlackBay: Jag tycker att det varit mycket Timrå i hockeykväll genom tiderna. Minns när Challe var i Timrå förra säsongen. Boorken snackade väl härlig hockey direkt därifrån förra veckan.
BlackBay: Det är inte bara mitt tjatande , det är förmodligen ALLAs tjatande som har gett resultat. Framförallt Timrås, Luleås, Brynäs, och dom som nästa varit ihärdigast, som försvarat Timrå mot DIF och Förjestads inlägg på 4an, Frölunda. Men för den skull skall vi inte slappna av, då kanske vi får tillbaka DIF kväll igen. Men som de generösa och förlåtande supporters vi är kan det ju vara en posetiv gärning att gå till TV4 och skriva att dom har bättrat sig markant. Man skall bara inte ge ris , utan man måste också kunna ge ros. Vilket jag tycker dom är värda just nu.
Själv upptäckte jag följande:
1. Djurgårdsmatchen fick bara några sekunders täckning UTAN analyser o sånt.....
2. Timråmatchen fick rätt mkt sändningstid + ett litet reportage om Krykov....
3. Challe Berglund erkände nu äntligen att han tycker TIK har ett bra lag i år som han tror kommer hålla sig på övre halvan av serien....... va härligt..... äntligen ett erkännande från Challe!!!
Helg Ernest:
Kan det vara ditt tjatande på TV4 som fått dom ändra sitt program??
ÄLSKA TIMRÅ!!!! TYCK SÄMRE OM 11 ANDRA LAG!!!!