Hahl Bundy: jag kan se rubrikerna framför mig nästan. Känns som att dom kommer handla om HVs fiasko snarare än att fokusera positivt och skriva mer om Timrå.
MarcusElving: Ja om det berodde på mig så gjorde vi det, men tyvärr kan jag bara se på o kräkas av nervositet några ggr o hyperventilera i en papperspåse.
T T: Ikväll kommer HV att göra allt för att störa Timrå så mycket det bara går, skulle inte förvåna mig om fröken Thörnberg fått instruktioner att paja Srtf också och att man kommer att köra över Backe + lite till.
Per HApps: Du var då en jäkel att byta hjul snabbt? 5 minuter - det måste nog vara ett slags rekord - eller var det bara ett sätt att impa på den nödställda damen?? Kan väl inte vara så att du bara talade om för henne hur man gör??? *ASG*
Hahl Bundy: Haha ja! Men med 3 matchbollar borde det faktiskt inte vara några problem att slå ut HV71. Torskar ni ikväll tror jag att ni avgör hemma i elkraftverket sen.
Inte för att späda på nervositeten och prestationsångesten, men vinner HV tre raka nu så börjar man ju fundera. Detta gyllene läge kan väl inte slarvas bort? Hoppas inte det!
Nej för fan, jag tror att ni avgör ikväll.. Annars blir det 4-2 i matcher då ni avgör hemma.
T T: Ganska så svårt målvaktsval. Jag hade i alla fall valt Åke ikväll men förmodligen Backe på lördag. Nu är frågan: Kan Backe komma upp i Åkerlunds klass? Kan han verkligen det? Det är nog det som krävs om vi ska kunna vinna ikväll.
TäTä: Ja hade inte Challe låtit den trion lira ihop från start ikväll så vet inte jag. Borde dock gjort ett mål till igår vid Hynnings jätteläge på Tenkrats pass. Dom tre men framförallt Pyrr och Pärr måste komma igång på riktigt allvar ikväll. Men allt som varit är historia nu.
T T: Ända tills matchen är körd i mitt tycke.... Även fast du aldrig skulle våga säga ett ont ord om nånting så gör andra det, det är ju faktiskt skönt att vara på ett forum där en person aldrig visat sin besvikelse på spelet vi har , trots att vi har en 3-1 ledning anser jag inte att det är bra spel som gjort att vi leder utan mer flyt (vilket vi ovanligt nog haft mycket av denna säsong).. Jag vill bara varna för en sak, alla andra som tillsammans med dig räknar kallt med att vi blir klar för Semifinal inom de tre kommande matcherna bör tänka om jag tror den här matchserien inte är avgjord på långa vägar...
Btw vinner du ett pris för år 2008 av mig du kan skryta om det på din presentation. Priser heter PFP (Priset För Polisen) Här är motiveringen ``TT har på ett rutinerat och erfaret sätt visat att han är i särklass den ende som har orken att rätta andras fel osv alltså 2008 års HS polis``
Andersson: Känns som om grabbarna i randigt kommer att få full huggning ikväll, hoppas bara dompallar trycker från gnällspiken Davidsson han lär ligga på som en igel vid minsta domslut.
Mathias: Så länge Backe har fokus på det han ska göra, och att backarna uppträder lika diciplinerat som sist, och att forwards huger som marskatta i omställningarna, så kommer det här att gå bra.
Hahl Bundy: Wennerholm tror dock att Foppa har chans på Sm-Guldet redan i år. "Kan Modo bara få ordning på Foppas fot så vinner de sin kvartsfinal mot Colorado" i bäst av 10 matcher där Foppa gör 23 mål per match, vilket han har kapacitet för bara Timrå tar bort sin Hånade (Ömma fotknölar) flagga"
"Sedan vinner Foppa i Vår VM-GULD + OS guld samt Stanley Cup med Philly redan i ÅR alltså"
"Ingen är bättre än Foppa och ni måste tro mig att hans topp i karriären kommer att komma de närmaste 7-8åren".
John K: De gör vi, hv får fortfarande inte till sitt PP trots att vi vid ett tillfälle hade bagarn utvisad och vi skapar chanser och hv är inte så ruskigt bra, klart vi vinner :)
Bigthelin: Näe, tror inte att han kan göra så i efterhand faktiskt...men är inte säker faktiskt. Men tror inte d! Han borde ju sett rätt bra, stod ju bara 1-2 meter bredvid wandell.
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer