1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

577883 inlägg · 6216 ämnen

Kvartsfinal 2009

« · 1134541 Till forumet


Kvartsfinal 2009
Behöver vi 4-7 trådar för matchserien? Jag tycker inte det. Det funkade bra i fjol med en gemensam tråd. Även resesnacket kan tas här.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Pettersson försöker att ursäkta Hahl och Frölunda:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Vilken nolla! Men ska ju komma ihåg att Hahl blev skadad i slutet på den säsongen om man då gör samma skada på Hahl samma tid denna säsong skulle han inte alls ha så här många poäng, för dom kom på slutet....
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Man ska komma ihåg att HV71 vann SM-guld som åttonde lag 1995. Missade förvisso den avgörande matchen, då jag befann mig i Paris, men ändå. Minns att jag såg bilden av ett överfullt torg i Jönköping på förstasidan i DN dagen efter (på den tiden existerade knappt internet). Så varför skulle inte Timrå IK kunna upprepa denna småländska bedrift? Traditionens makt...? Åt helvete med den! Nu tar vi och sopar hem det här guldet som vi alla trånat efter sedan vi blev medvetna om att det är Timrå IK vi håller på. Vi kan i alla fall ge det en ärlig chans...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Det var så klart det Challe tänkte på i går. Sjuan har aldrig vunnit. Vilken slutspelscoach vi har!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T:

Ja, inte sant!? MoDo var ju hyfsat nära 1994 också. Höll faktiskt på dem den gången, trots att Malmö stod för motståndet. Vilken jävla fotbollsmatch förresten! Atletico har vänt!! 4-3 mot Barcelona nu!!! Attans... Snart: Inter - Roma.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009

DJ Hemp: När man läser dina texter förstår man att du varit med ett tag. Herrejösses vilket minne du har, karl!

För antalet år sedan, runt 4-5, så utsåg jag dig till min största idol. Efter ett par år då du legat i dvala (sett ur mitt perspektiv) så vinner du åter mark.

I´m in lööööve. Du är min stoooooora löööööve, faaaaan!!!

Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: jo satt just och var lite sur över att Eto'o missade sitt läge så gör Agüero mål (han får gärna giffarna värva btw).
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
250kg kärlek:

Wtf (som ungdomarna säger nu för tiden)?! Visst har man varit med ett tag - du också. Det finns idrottsupplevelser som aldrig försvinner från näthinnan, så är det bara. Det stämmer att jag inte skrev så mycket här under ett par säsonger, men jag brydde mig desto mer. Under dessa säsonger var vi i semifinal två år i rad och det kändes bittert att vi inte gick hela vägen. Det var ju liksom på gång ett tag...

Inter - Roma 0-2 nu. Men vad fan...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: jo och så är tydligen Zlatan lite småskadad så han sitter på bänken (typ enda anledningen till varför jag rattade in den matchen).
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix:

Jaji, det känns skönt att spänningen i La Liga består. Har inget uttalat favoritlag i serien, men det hade varit trist om "Barca" avgjort serien alltför tidigt. Giffarna har redan en stark trupp, "Walle" blev pricken över i-et. Missar vi avancemanget i år kan man i alla fall inte klanka på de värvningsansvariga. Ser verkligen fram emot seriepremiären nu...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Jo, minns dock sista gången vi åkte ur. Då trodde jag laget var starkt också, så denna gången är jag nervös. Men visst längtar man till premiären.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp och dr-nix: sluta snacka fotboll på HOCKEYSNACK!!!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d:

"Apropå nånting" är väl ett trådnamn som borde innebära att man skriva vad fan som helst. Det handlar trots allt om sport. Vad är ditt problem?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: Vart vill du åka på lördag då?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: Men kolla in kanontråden på länken:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: om inte jag minns helt fel så finns det väll ett forum här på hs där man kan snacka fotboll?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Frölunda men jag tror det blir jerusalem!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: du skrev inte i "appropå nånting" du skrev i Kvartsfinal 2009.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Vart vill du själv åka?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: Till Gävle i finalen.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: HAHA det blir skellefteå i finalen så du vet!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: ja tänk vilken final serie ryser redan.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
ante08: Skulle inte bli förvånad!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: men lova att lämna eran trumma hemma då. Man fick ju huvudvärk av den senast.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
ante08: Glöm det!:P måste ju ha någonting som hörs!:P
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: men du, du sitter väll inte?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: kan du inte ringa och övertala Lerner att han väljer er istället för oss i kvarten.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
tobbe_d: jo kroppen börja att bli för gammal för att trängas på Ståplats iallfall.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ja, men skit i fotbollen då (Inter - Roma 1-2 nu förresten)! Vilken tid i morgon väljer topplagen i elitserien sina motståndare??? Vill ha ett snabbt svar...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: 21.30
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: kl21.30 i svt1 tror jag.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T:

Man tackar! I vilken kanal sänds detta?
Kommentera


Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: ettan är inte hundra men.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
ante08:

Tack du också!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
ante08: kommer nog inte att ske tror jag! vi får förlunda eller hv!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Komigen och anmäl dig till lördagens match(kvart 2)

I nu lägen är det 13 st anmälda, priser och tider kommer vi med under
måndag eller tisdag!

Anmälan görs som vanligt på tikare.se eller via telefon på
070 360 79 71
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Dagens slutspelshjälte i ST:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
...och även ST tippar att det blir Frölunda:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Backe:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
T T: vore intressant om Jimmy H räknade ut ett snitt på de spelarbetyg han har delat ut under säsongen. Undra vem som vinner då ?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Du kan väl fixa det. Här har du alla matcher. :)
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson:

Utmanar dig..Kan inte du göra det??
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
När får vi reda på vilka vi möter? =)
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
gud: Jag håller på och räkna ut snittbetyg från samtliga matcher i grundserien nu, lär ta ett tag, men kanske jag sitter uppe i natt och donar med det så ni kan läsa det imorgon när ni vaknar :P
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009

Heleniz: Missa inte ST webb-TV på onsdag. Då ger jag min syn på slutspelet.

GO FOR IT! FORZA TIMRÅ!

Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009

Heleniz: Amen vad fan. Du har för mkt fritid kvinna. Nu nannar jag kudden.

Sov gott, puss å kram och nyp i stjärten.

Amen.

Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009

Ganska säker på att det blir såhär:

Färjestad - Brynäs

Linköping - Skellefteå

Frölunda - Timrå

HV 71 - Luleå

Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: I en annan tråd skrev jag såhär:

Färjestads BK - Brynäs IF

Linköpings HC - Skellefteå AIK

Frölunda HC - Timrå IK

HV71 - Luleå HF

Allt hänger då på hur FBK väljer. Väljer de bara Brynäs är valen som jag ser det rätt så klara. Om de istället väljer oss, ja, då är det svårare att sia om hur lagen har resonerat kring de olika alternativen.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Pihl1337: Ikväll 21:30 i Hockeykväll (SVT2)
Kommentera

« · 1134541