Till alla storas glädje (?) kan jag meddela att jag under inga omständigheter kommer att följa matchen! Kollar text-tv imorgon hur det gick innan jag åker till jobbet...
Mathias: stackarn . får någon strö match då och då . och förväntas spika igen borta i en sjunde match .. blir en tuff uppgift det . hoppas han pallar trycket
mikenomad: Nej, detta har blivit en principsak nu! ;-) Hela dagen har folk frågat mig men ska inte DU se matchen?!? Nej, tänker inte göra det, jag har ett alldeles för dåligt bortafacit via tv'n...
Dogsbite: Jag har köpt matchen från csports.se. Det märkliga är att den köpta länken ligger 45 sekunder efter den här gratislänken. Inte så konstigt att folk väljer att titta gratis med andra ord.
Kattgubben: Kan tyvärr inte säga samma sakm om Tenkie :/ Han hoppar in i tacklingen o de är inet första gången han drar på sig en ruskigt onödig utvisning, denna känns riktigt riktigt onödig.
Snoop: Nja, det var faktiskt en riktigt korkad utvisning att ta... nu får vi hålla tummarna på att klyschan "det är alltid svårare att spela PP i början av perioderna" håller...
En ganska avvaktande period och säkerheten i framsätet av båda lagen. Mycket positivt att HV inte fick mål där i början. Nu är vi inne i matchen och HV ser inte så där enormt speediga ut heller som man var lite rädd för.
Med stopp för korkade utvisningar a la Tenkie så kanske vi kan ta över i andra.
Va fan är Pyrret, åker han och gömmer sig??? Det är dags att leverera....och han vill spela i NHL, det är skördetid nu, skilja agnarna från vetet, visa att man vill avgöra, vara med, inte gömma sig, det har han alldeles för bra betalt för.
Siffran vi och många andra klubbar i SHL publicerar är antalet sålda biljetter. Ikväll var det slutsålt även om vädret ställde till det för många så fortsatte vi på inslagen väg att publicera antalet sålda.
Ses på torsdag när vi hyllar våra världsmästare och Kapten Lander.