1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607194 inlägg · 6213 ämnen

Kvartsfinal 2009

Sv: Kvartsfinal 2009
Uno Gordon: Ja, curling är underskattat!

Jag tror så här: Bagarn lämnar och det har TIK vetat under en tid, men man har av förståeliga skäl mörkat.

Ambroo: Så du tror inte att det blir lika spännande för Bagarn som för oss att höra vad hans agent har att säga om var han ska spela nästa år?

El Maco: Jag gissar, men njae...

Ambroo: Det är helt klart att Bagarn sticker. De indikationer jag har fått är vattentäta. Det blir inga fler smarriga sockerkakor i Timrås rödvita dress. Tack för den tid som vart Johan och lycka till!

Uno Gordon: Det var inte innehållet i ditt inlägg jag reagerade över utan din brist på respekt när du tilltalar personer som känns en aningen onödigt.

Nog om detta.

Uno Gordon: Kalmera dig ditt ÄGG!Eller ska jag plocka fram mediciner så du blir kommunicerbar!
För det första kommer vi knappast att tappa 8st forwards och för det andra kommer vi knappast att ha uppemot 15 forwards. Möjligen 13st.
Vem vet kanske både Åkerlund och Backe blir kvar då blir det ingen målvaktsvärvning, eller vill du kanske ha 4st målvaker! ÄGG!

"Kenta borde slå upp ordet ödmjukhet i ett lexikon"

T T: Såg det på tv'n tidigare. Så jävla rätt av Challe!!!

T T: 110% rätt till Challes svar på tal!

Skarin: Challe måste vara den i särklass bästa tränaren i media !
helt fantastisk person som jag personligen skulle se som tränare flera år till =)

T T: Äre fortfarande nån som vill byta Challe mot Boorken?

Snelhest131: japp klart hoppas dom skriver med Challe typ tre fyra år

falo: han kan få bli vårat svar på Uniteds Sir Alex ;)

Går också lite rykten om att man vill ha hem Berglund som blivande Sportchef i Djurgården Hockey.

"Timrå på rätt väg"

Senaste bloggfilmen.

T T: Lite underligt att Kennta kan säga att han är ödmjuk,,,

Citterar medborgar rätts kämpen, Martin Luhter King, "Den som är ödmjuk, vet inte om det själv",,

Skarin: Deffenetevt. Jag älskar att man försöker skapa mer attityd kring laget, vi ska vara hatade. Andra lag ska känna något inför Timrå, och då menar jag alla lag. Detta hoppas jag även ska gälla våran supporterskara. Vi ska väcka känslor. Vi har täckning för att vara mer uppkäftiga än vad vi varit tidigare genom åren.

Skarin: Kenta har fått vattenskalle.

Harryhaffa:
Där satte du huvudet på spiken

« · 1144249