1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582162 inlägg · 6215 ämnen

Kvartsfinal 2009

« · 1143920 · » Till forumet


Sv: Kvartsfinal 2009
jens_88: Och jag önskar talangen Tedenby all lycka i hans framtida hockeykarriär. Thörnberg kan dra åt helvete likaså fulspelande Laine.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Sommarlov i mars! Men innerst inne så tog jag ut den mesta sorgen och ilskan i och med förra matchen, där vi givetvis skulle ha avgjort. I kväll har man mest suttit trött framför TV:n och liksom förväntat sig denna utgång. Av alla gånger vi åkt ur slutspelet känns denna som den allra tyngsta, då vi i princip var "klara" i lördags. Bytte kanal direkt efter slutsignalen, då det minsta man vill se är segerrusiga Jönköpingsbor. Är bara så jävla trött på allting. Å andra sidan hade vi nog inte fixat Färjestad i semin med tanke på att "stjärnspelarna" verkar helt ur slag och större delen av domarkåren är fullständigt inkompetent...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Å nu ska han vidare och briljera hos arslet. Tacka f-n för att det är taktik av honom och Pyrret. Viker ner sig fullständigt i slutspelet bara för att de ska kunna förklara varför det inte blev nåt NHL, men oj då, Frölunda var visst intresserade. Och visst, lite miljöombyte var det nog ändå dags för....Men vi skiljs som vänner säger alla inblandade parter, det finns inga hard feelings.

Blääääääääääääää, jag vomerar, diarrérar och urinerar......
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Vi tackar Timrå och säger grattis till HV.
Bra match av Timrå, skulle vilja säga att vi dominerar i andra perioden totalt och den egentliga enda dippen var de 10 första i tredje men det har ju sin randiga förklaring.

Nej Tack Timrå för denna finna kvartsfinalserie.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Tack för underhållningen. Jag hade inte protesterat om ni tagit er vidare.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Knylan: Var det hab som tappade skenan i förra matchen?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Bittert, inget att göra åt nu, dags att se framåt. Blev lite rörd av Bagarns intervju.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lehtonen gör en fantastisk match. När såg man senast en sån stor syndabock? Det är alldeles briljant.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop:

Polackjävel i mina ögon.....
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: j amen vi får nog vänja oss för så gör dom ju även mot er om ni skulle möta hv eller lindköping eller något annat lag som kommer där nere i från danmark det är ju synd om dom så dom måste ju ha dommarna på sin sida *SUCK*
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Stefan Liv är svensk medborgare och spelat antalet landskamper och VM för Sverige, glömde ja o säga att han växt upp i Sverige ?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Varför kunde inte någon köra över polackjäveln tidigt i kvarten så vi fått han ur spel. Värva en nya Manderville till nästa sässe som kan var riktigt jävla obekväm för motståndarna.

Dessutom behöver vi riktiga proffsdomare till denna serie, denna säsong är så jävla patetisk.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Cartman: HAR DU SOVIT SEN SIT DET SOM HAR HÄNT KAN INTE TIMMRÅ GÖRA SÅ MYCKET ÅT TEX SIST DÅ SKENAN GICK AV DÅ VART BACKLUND TACKLAD I MÅLOMRÅDET PRECIS NÄR HV SKUTER PUCKEN I MÅL OCH DOMMAREN GÖR SOM VANLIGT MOT ETT NORRLANSDSLAG DOM BLUNDAR
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Hur fan kan man tappa 3-1 i matcher????? NI är fan inte välkommen tillbaka:(
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Beklagar sommarlovet. Jag är uppriktigt imponerad av Timrås spel. Vi ses i september för nya Y-derbyn.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: Absolut, men i slutspelet har de inte varit de härförare som de har betalt för att vara
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: En sak är iaf säker och det är att jag aldrig kommer att gå i kyrkan efter det här.

Men sedär, 1-3... Om gud inte hade varit blå/gul/vit så hade man iaf kunnat hoppats på en vändning likt den mot Leksand för några år sen.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Herminator: MMMMOOOOOOOOOEEEEEEEE, lite sent bara, Töm tanken nu röd-vita gossar....
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Lemmy: näe vadå, domarna kan inte vara dåliga, dom har bara otur när saker inte bedöms rätt.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
DJ Hemp: En bentackling på Thörnberg vore inte helt fel, men det fixar säkert Lee Goren istället.

Sen vill jag minnas att en viss Riku Hahl svek förra året mot HV, och vi vet ju alla att han då redan var klar för Frölunda.

Pyrret har varit en besvikelse i dessa sju matcher, är han klar för ngn klubb måntro?

Jag tackar Timrå IK för denna säsong, vi ses till hösten.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
MB: Sitter Ecke Holmberg kvar nästa säson så bär det käpprätt åt kvalserien för MoDoliderna. Häckla kommer då att få en helt ny innebörd.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA: Mjo, men utan Lello O Pyrret skulle vi inte vara i nåt slutspel öht, man glömmer det i slutspelshettan.

Ikväll som så många andra gånger visar domarna att det behövs 8-domarsystem och det snabbt. Plus att alla situationer måste granskas på video. Maken till skitsäsong av de svartvita har jag aldrig varit med om. Då räknar jag in 04-05 när Rådbjär i planet upp till Midlanda satt bredvid syrran, Timrå skulle spela mot DIF i kvarten och efter den historien så ska det mycket till innan jag accepterar honom som domare igen.

Ska man verkligen ha betalt om man bara lallar omkring och är totalt orörbar?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Tack för i år killar och tjejer, både på planen och på forumet!

Det har varit ett smärtsamt år men vi tog oss till slutspel där vi tyvärr åkte ut mot regerande svenska mästarna. Som helhet OK men man hade hoppats på mer när vi ledde med 3-1.

Det allra jobbigaste är ju att det är fucking sex månader till nedsläpp igen.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Timrå vinner aldrig sm guld, fan fan fan fan fan fan.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Visst, nu kommer det att se ut om HV varit helt överlägset, vilket är så jävla fel. Tacka fan för att de får en massa energi när de fått matchavgörande hjälp av denna patetiska domartrio. Om jag vore på isen nu skulle jag gå in för att köra över packet fysiskt...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Exakt super heta, Wandell oxå
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
pinsamt timrå...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Mest heta för VF, tyckte hahl gjorde samma sak ifjol, vek ned sig i de sista matcherna i semin.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Det är fel läge att vara här och argumentera nu, men det förstår du väl inte?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Vart är våra så kallade stjärnor i den här matchen!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Dr AXA: Det här är ju självklart tvärkört. Pyrret o Lello måste vara superheta för NHL efter det här slutspelet....
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Och nästa säsong kommer bli ännu sämre än denna, suck.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Herminator:Man får stanna spelet och göra en bedömning ang. utvisning i efterhand, sen är det beklagligt att det blir fel spelare som får sitta, men de såg ut som att timråbänken va ganska nöjd mad att domaren tog ut fel gubbe, för utvisning är det å det är de inget att diskutera om ellerhur!?
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Ja om man ser det ja vilken ingen av dem gör.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Smokey: Problemet/felet är att vi har för många sk stjärnor som viker ner sig.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: ja . en av dom sämre domar insatserna . skit i de . vi skulle avgjort i förra matchen ..
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo:Helt enligt regelboken!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Man måste ta rätt spelare, vet man inte vem som begick förseelsen ska man fria inte chansa. Linjedomardjävul...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: Du, kan inte du bara dra åt helvete? Tack på förhand!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
...och nr 26 på efterkälken igen, tack och gonatt, Pyrret och Lehtonen kan dra åt helvete.............
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Berka: En domare som inte ser, det är inte riktigt bra.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: Kuken har inga ögon.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Haha Ingen av domarna ser vad som händer, men nu tycker linjedragaren att det är dags att kliva in och vara viktig. Jag är mållös...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: Linjedomarna avgör för HV,  )c:
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Smokey: För att han såg fel på 3- 33! Bättre att ha bogg på isen än eriksson??!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
varje baklängesmål Lello är inne på ser han helt chanslös ut, är riktigt besviken på Lello o Pyrret :(
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Värsta tänkbara matchscenario med helt avgörande domarinsatser till vår nackdel ännu en gång... Men tack för kaffet då!
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Grattis Kuben! Du har gjort det igen.
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
Godnatt...
Kommentera

Sv: Kvartsfinal 2009
suck och stön... Det här känns inte rätt på något vis
Kommentera

« · 1143920 · »