KulltorpsOlli: Både Dahlen och Lööke har varit oväntat bleka en längre tid nu. Förr eller senare måste dom hitta tillbaka till formen om vi ska kunna gå hela vägen. Tur Lodins form just nu väger upp för bägge två.
{297}: Jag är orolig för Dahlén helt klart. Det är en Dahlén som inte hinner med, slår bort passningar och är osynlig. Han skapar ingenting just nu. Samma med Lööke, nästan så att han är sämst i laget bland forwards..
Sputnik: tyvärr känns det som att dahlens självförtroende på isen inte riktigt är på topp. Däremot är det ju ett styrkebesked att vi vinner matcher ändå men när bättre motstånd väntas måste vi definitivt ha två producerande kedjor.
EXPLORERSMÅLAND: Tror jag säkert, men lite där av min kritik. Vill se Dahlén utmana även i 5 mot 5 och vara mer dominant där Inte bara i PP och att han får lite mer ytor..
{297}: Ja Lodin är vår bäste forward just nu. Bara jag som förväntar mig mer från Dahlén? Klart man inte förväntar sig 5 poäng i varje match, önskar väl mest att han syns och utmanar mer i offensiv zon framförallt där hans absoluta styrka är egentligen.
KulltorpsOlli: Ja det känns ibland som vår förstatlina är utmärkt komponerad för serielunk men inte riktigt funkar när det är slutspelskaraktär. Hoppas jag har fel annars vore nån vaskning nog bra..
bar mofftak: kan tycka att vi gör en klart sämre period än första förra matchen. Blir förhoppningsvis som vanligt, att vi lägger i ett par växlar till i andraperioden. Tycker firma Lodin/Olofsson kommer till farligare chanser än förstalinan.
Ja men bra första perre. Tycker vi har kommandot men AIK är bra. Tror inte gnaget orkar stå emot om vi fortsätter. Men de lyckas neutralisera vår förstafemman totalt, Dahlén och Lööke är helt osynliga.
{297}: Nä helt vansinnigt gjort och risk för avstängning, bara tur råttan inte skadade sig, då hade det varit kört. Hade det vare en lövenspelare hade de fått bryta matchen för paus.
Villervalla: fattar inte vad Hardegård vill åstadkomma där. Sätter han en klockren pärla där så blir det garanterat en grismatch sen och det har vi ingenting alls att tjäna på.
JonteD: det räknar jag med att dom inte kommer att göra. Möter man dom blir det grisigt. Det skulle vara en matchserie där PW och Svensson verkligen får bekänna färg.
rabon: tycker det finns en del angenäma detaljer i AIKs spel. Dom är inte i närheten av lika fysiska som Timrå och dom ska ha cred för att dom inte verkar ha skottpengar på våra bästa spelare. Hade förväntat mig att dom skulle spela fult på Dahlén, Lodin osv. men icke.