Nisse på Mon or: kikade lite på stats på gamla finska Timråspelare och deras produktion åren innan dom värvades till Timrå och där har då Kivenmäki klart bättre poängskörd än vad tex Pyörälä, Pärsinnen och Hahl hade säsongen innan de kom till TIK. Sen kanske möjligt att Liiga var bättre på den tiden men ändå. Tror det kan bli rätt bra värvning det här.
EXPLORERSMÅLAND: O nu blev man blockad i tre timmar i Nordkorea men de hade jag förtjänat ville provocera fram en reaktion på hur dom kan kalla oss i Timrå för horungar o dyl blåste topplockspackningen de lux! Men man bara småler lite extra ungefär som ngn provar att bråka på krogen (när man va ung) !!!!🤣🤣😎🇱🇸
Frågade Chat gpt när och vilka spelare som kommer till Timrå
16 april – Frederik Dichow 👑👑👑 21 april – Tim Barkemo 🧱 24 april – Wilhelm Hallquisth ⚡ 30 april – Lucas Forsell 🚀 12 maj – Fredrik Olofsson 👑👑 7 juni – Otto Kivenmäki 🔥🔥🔥
Rip Kirby: Faan va stingslig dom va i Nordkorea!! Dom gillar inte att man hoppas dom förlorar men dom har lov att kräkas o kalla Timrå för horungar o dyl blev raderad omgående!! Vi i boken o våra moderatorer e kanske för snälla med en del ohyfsade krumelurer som vill tjafsa o va dryga!! Till exempel Costanza, burkleffe e ju samma person som jag hoppas är blockerad för alltid han bara vill spy galla över Timrå men många andra är ju jättetrevliga som jag tycker iaf till exempel DUNDEE!!🤬🤬😎
Apropå ingenting, jag önskar mig Oskar Lang. Inte som prestigevärvning nr 1 eller 2. Däremot bra att ha en riktig speedkula. Tycker han skapar många chanser med sin rivighet.
Gathlopp: Jag ville bara påvisa att jag inte var ensam om att ha förväntningar. Han värvades inte hit enkom för att han ynglat av sig med vår SC:s dotter, om man säger så. Osannolik otur?
Inte? Större förtroende än nånsin tidigare och PP1 med Dalle och EP talade absolut på förhand för en siffra i nivå med hans pers.
Jag sätter punkt här jag med. Sen får vi väl hoppas för vår och Timrås skull att både han och Forsmark kan öka deras målande med x antal 100%.
Smörgåsen : Det tror inte jag heller. Den platsen är vikt åt Freij. Däremot så ska han kunna producera mer i målväg oavsett. Ett PP2 lär han säkert få känna på.
RYGG HANS: har man mer rätt för att man inte är ensam? Du hoppas på 110% utfall och sen rankas det som osannolik otur enligt dig när det inte går ihop.
Fanns inget som talade för det du försöker påstå. Ja nu är vi nere på procent. Bra argument.
2 från 7 kommer aldrig någonsin bli häpnadsväckande. Punkt.
Det är alltså tredje gången i det här slutspelet som en Modo-spelare förstärker och sedan straffas och Modo har på några veckor både nått och passerat Shinnimin-nivån och det är riktigt illa ... | Läs mer