"Det finnns inga ursäkter för inavel menar jag..."
Du får utveckla ditt resonemang. Jag aldrig förstått vad ni menar med det där. Ö-vik är den stad i Sverige som har näst högst tillväxt, nettoinflyttningen slår rekord varje år och många i och utanför stan talar ofta hur positivt det mesta är. Ja, förutom Timråborna då, de har en annan uppfattning.
Hahl Bundy: Kjell Dahlin då...??? Eller varför inte Hårde Hardy? Eller Ulf Dahlen....eller Mazze Näslund?? Ja,d finns många goa gubbar ute i vazzen.... Vem ska vi ta???? Spelar ingen roll bara han kan träna hockey:)!!!
Gorkyman: Jag röstar att ni ska välja Wikegård, han har nämligen inte varit i närheten av att vinna något. Det skulle på så sätt följa en gammal tradition.
SMÅLAND: Intressanta tränarnamn du hittade, bortglömda o iskallt nedspolade under isen. Den enda jag fann som var intressant vore ju Antoine: Achtung Achtung 19 min. medicinboll! Ich menar NU!
Tränarbyte nästa år? Ja,med Lill-Kenta i 5 år kanske dags att byta... HV71 lockar med stora pengar.... Det finns många bra tränare... Christer Ahbramsson... Jim Brithen.. eller varför inte omskola Peter Antione till hockeytränare? Lite riv o röj i båset!! Nä...vi hakar inte upp oss på detta.... Kanske Osten??? Timo La......??
Fritt fall mot undergången!