1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598775 inlägg · 6213 ämnen

Leksand - Timrå IK 2006-08-18

Sv: Leksand - Timrå IK 2006-08-18
ernie eagle:

Tycker inte Sjöberg borde få döma mer i es elle ri leksand över huvud taget =), han är verkligen emot oss varenda match! Karljäveln har ingen feeling alls, antingen släpper han allt eller så tar han för allt, igår var han pinsam! Leksandklacken skanderade Patrik Sjöberg kokain tja la la la !! Man undrade om han inte var lite vit under näsan =)

av de 9 x 2 som dömdes i 1:a perioden var 2 stenklara de andra tveksamma!

ernie eagle:

Leksands klackledare ger sin syn på matchen =)

Roligt att ni besegrade masen. Tack för det.

Chippen: Nej jag försvarar inte den där crosscheckingen.Vad jag menar är du är här inne på timrås forum och skriver mycket neg.Nåt pos. om timrå kan du väl skriva nån gång.

kungsbacka: Jag tycker jag håller mig rätt neutral. Men oki, ska jag skriva något pos om TIK. Ni slapp Kristoffersson, medans jag fick honom på halsen ist.

Men det finns mycket positivt att säga om TIK. Tycker det är ett bra lag och jag tror att det kommer att gå bättre för er denna säsong än vad det gjorde förra. Tycker ni har värvat lite bättre nu faktiskt.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Oscar Sundh kommer att bli en utav årets värvningar

Berglund: Ja, om han fortsätter att producera hela försäsongen och sedan fortsätter med det in i serien så blir det utomordentligt bra! Kanske till och med en möjlighet till Årets rookie? Bör kanske, om han nu verkligen håller i den form han har nu, räcka till en nominering i alla fall.

Berglund: Såg du matchen i går eller?

Kerstin_k: Nu när jag för nöjes skull kollar telefonnummer på Eniro så är det ju inte så konstigt att Pärssinen fick matchstraff igår nere i Leksand. Karln ville väl spela Allan =).

Han heter ju Timo Tuomas Allan Pärssinen ;-)

Sen heter Kokko Petri Mika Ante!

« · 739403