LHC:s forum är ett av få ställen där ångesten faktiskt är större än här just nu.
Dock hittade jag en bra och tänkvärd grej:
"Framförallt gäller det nog för "elitserielagen" att inse att de inte längre är "elitserielag" utan att de konkurrerar och kämpar på exakt samma premisser som de allsvenska lagen om en elitserieplats!"
Det är roligt och inspirerande att åka ur en serie. Föreningen mår bra av lite utmaningar. Minns våra roliga 18 år i näst högsta förra gången vi åkte ur. Eller så kan man toppa det och göra en Björklöven. Gamla hatlaget går starkt än och åkte ur i play off till kvalserien till allsvenskan idag.
bisterfinnen:
Jag ska också titta på lilla SM, hur än MoDo klantar till det. Bara synen av alla TIK-fans som gråtande kramar om en onykter Bremberg efter klart kontrakt...ja eller kanske efter första poängen i serien :-)
Hahl Bundy:
Det är rätta takter. Inför serisestarten var det snack om SM-guld. Vad passar bättre nu än snack om guld i lilla SM.
Jag kommer att njuta med er varje match. Vad har jag för val, vår sässe lär ju ändå vara över efter tisdagens skämskudde-orgie.
Redigerad kommentar
Kattgubben:
Här är en bild som passar in på olika bubblor (fastigheter/IT-aktier etc.) men även hockeylag som MoDo och kanske Timrå...
Timrå Icon:Helt klart är det så. Det finns massvis med exempel på att det förhåller sig på det viset. För att ta ett obehagligt exempel så brukar såna som tar sitt liv ofta känna ett inre lugn när de väl har bestämt sig. Det är därför anhöriga ofta blir helt förbryllade. Varför gjorde han/hon det nu, när han/hon äntligen började visa lite livsglädje.. jo, för att denne hade bestämt sig. Harmoni som du säger.
Timrå Icon:
Stoff har ju redan spelat MoDo som vinnare, det har han ju avslöjat tidigare.
KORITFW:
Ladda upp med öl och en gammal TV ni kan slänga ut genom fönstret efter sunkig hemmatorsk. Klarar ni er kvar får ni inte börjar tokvärva sönder elitserien nästa säsong. Har fortfarande svårt att smälta att ni bjöd över på Bremberg.
Nu har man fixat med jobbet, så nu ska man lägga allt krut på TIK. Iof så har jag gjort det i vinter ändå, men nu ska man haka med fansen på bortamatcher.
Hämta ut biljetterna för de 5 hemmamatcherna blir ångestladdat att göra på torsdag utanför Eon.
Kan laget fortsätta spela som man gjort de 2 senaste matcherna så känns det ändå ganska positivt, men kommer bli en pärs utan dess like detta!!