Bissett_19: Önskar jag kunde säga detsamma, men jag låter bli några matcher till.
PS, Sänk dom gröna grisarna nu!
Olle: Hahaha Stånk-Tommy
"Om man säägeeer, jag ha ju aldrig fått nå plus i kanten det kan jag ju säga.....MEN jag kan ju häller inte säga att det e nån som har varit nöjd som ha varit här, de kan jag ju säga" :-P
Bragd-Birger:
Nja. Hela Örnsköldsvik sitter ju och håller tummarna för att Timrå ska tvåla dit Djurgården. Jag tror du överskattar rivaliteten en aning.
För att citera det Joakim von Anka sade när von Pluring flyttade ifrån Ankeborg för att slippa konkurrensen:
"Jag befarar att pengar inte är allt. Nöjen är också viktiga. Vad tjänar det till att vinna om man inte får se förlorarens sura min?"
Redigerad kommentar
Bragd-Birger: Man undrar hur glad man skall vara eller drömmer man
: låt oss drömma ett tag till !
1 Timrå 10P (+6)
2 Djurgården 6P (+1)
3 Rögle 6P (0)
4 Bofors 6P (-1)
5 Leksand 6P (-1)
6 Örebro 2P (-5)
Torsdagsmys!
Jävligt svår match, men bra defensiv och en majestätisk Jocke gjorde att det aldrig blev riktigt svettigt. Men visst fan var det tillbakapressat mellan varven. Det sköna när man möter allsvenska lag är dock att man blir betydligt snällare straffad för dom missar man gör.
På den negativa skalan - vad är felet med Jonte? Han har gjort allt annat än att förtjäna sin position i laget så här långt i kvalet. Nonchalant, tvehågsen och seg. Gillar snubben, men han förstör mer än han bidrar nu.
Men, men. 3 underbara jävla poäng! Nu blir det mindre anspänt mot DIF. Poäng på lördag är en riktig jävla fetingbonus.
Hockey är en underbar sport!!1
Och straffar i Örebro. Djurgården med ribbskott med 20 sekunder kvar av OT.
Go Conny go!!
sargad:
Otroligt tråkig match för de som inte håller på Timrå, men ack så effektivt. Timrå gör det helt rätt som backar tillbaka och väntar på motståndarnas misstag, istället för att försöka föra matcherna som MoDo försökte med i fjol.
Det kan fortfarande skita sig om ni torskar båda matcherna på Djurgården, men det ser väldigt, väldigt bra ut i dagsläget.
mikenomad: Kirurgen! Det är det han är här för, sen får han glida hur mycket han vill. Fem assist så här långt...
Fönen bra i kassen, men knappast omänsklig. Han tar det han ska och det var han skyldig till efter 4-4 och 2-2 mot BIK och LIF. Annars så är Torpet en gigant!
Redigerad kommentar