Dom som nu i sin vildaste fantasi drömmer om att #84 Lundström skulle var åtminstone lika bra som sina konkurrenter i kvalserien kan sluta fantisera.
"Som namngiven målvakt kan Magnus Hellberg pendla mellan lagen hur mycket som helst."
Redigerad kommentar
Dream Team: Jocke tycker jag.
Hur spelar J20
Kolliderar deras matcher med Timrås så att vi inte kan ta spelare av dom, eller behövs dom i j20 just nu ,har dom betydelse fulla matcher kvar?
När kan dom vara tillgängliga?
Kattgubben:
"Timrå den klart sämta BP-procenten"
sett till procenten har luleå sämre.
TIK " (65,38%)"
Luleå " (62,5%)"
Vi har ju haft fler BP och släppt in fler mål så vi har ju vart dåliga på fler BP men endå, Luleå har ju sämre.
Dream Team:
Nu står det klart att våra lag kommer mötas i kvalserien. Behöver bra tips på relativt billiga hotell i Sundsvall? skall boka så snabbt spelschemat släpps
Bortamatcher i lilla SM 2012. 2 lördagar samt avslutande match 6/4 på långfredagen.
Bortainvasion?
Redigerad kommentar
JNS:
ES lagen möter varandra första omgången, det sämsta från grundserien av de två börjar hemma i första matchen för att avsluta borta mot samma motstånd i sista omgången.
JNS: Frågan är vad som är bäst? Börja hemma och kanske få en bra start eller ha avslutningsmatchen hemma, jag lutar åt det senare.
Modo fick ihop 20p ifjol i Kvalserien. Bara 5st 3poängare. Jag är nervös :/
Johnny B Goode:
T T:
Kollade i min spåkula och den sa att Timrå och Leksand spelar ES kommande säsong.. Bara så ni vet.. ^^
mattias - 74:
Om nu Timrå mot all förmodan skulle klara sig kvar efter kvalet.
Hur skall de då kunna resa sig och vara en slagkraftig konkurrent i elitserien nästkommande säsong?.
Kanske ett stort åtagande från kommunen vore på sin plats isåfall.
TIK är ju trots allt Timrås stolta "ansikte" utåt.
Olle Nilsson:
Jag bryr mig egentligen inte vilka som går upp bara Leksand gör det =)
renen:
Ett alternativ för kommunal sponsring vore att sätta som krav för utbetalning att spelare och högsta ledningen bosatte sig i kommunen.
Skulle ge bra med intäckter, som delvis eller helt skulle kunna stötta klubben.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
För oss som nu inte tvivlar längre så gör ST ALLT!!1! som står i deras makt för att hålla hoppet uppe!