stoff: Senast de möttes så vann Oskars i sudden, det var så längesen som sista omgången av Allsvenskan. Sen har man ju torskat på hemmais mot superlag som Sundsvall x2 bl a...
Men för all del, dunka på, å du store tipsorakel!
Edit: Oskarshamn har dessutom vunnit sina två bortamatcher i förkvalet.
Redigerad kommentar
Skulle man jobba in Oskarshamn så går väl vi och tappar 3-4 poäng mot dom sedan. Ridå.
Förresten så börjar jag nu så smått att få tillbaka en gammal känsla som jag trodde hade dött. Hockeynerven.
Fyra dagar kvar.
Jockz:
Vilka supportrar, vilka lirare, vilken sång.
Vilka härliga tider helt enkelt!
Redigerad kommentar
T T:
Kopierat från ViaSats hockeysida på Facebook.
Hej. Här kommer TV-schema för Kvalserien, omg 1-3:
Torsdag:
# Djurgården-Förkvallag, TV10+Viasat Sport
# Örebro-Leksand, Viasat Hockey
# Timrå-Karlskoga, S24
Lördag:
# Karlskoga-Djurgården, Viasat Hockey
# Förkvallag-Örebro, Viasat Sport/Viasat Hockey (beror på starttid)
# Leksand-Timrå, S24
Måndag:
# Djurgården-Leksand, Viasat Hockey
Tisdag:
# Timrå-Örebro, Viasat Hockey
# Karlskoga-Förkvallag, S24
Mvh Segeborn, kanalchef VH
Leksand - Timrå på S 24. Jaha :(
Hahl Bundy:
Precis... Du tog orden ur mun på mig. Men men man får vara glad för det lilla man får som flickan sa ;)
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:
Man kan se den på S 24. Jävla pajaskanal. Dyrt och bara laggar. Ang Biljetter så är det ockerpris nån som tror sig vara nån jävla svarta Börs haj :/
mattias - 74: Jag har bara planerat att se matcherna på datorn.
Måste man köpa en månads medlemskap för att se matcherna på S24?
Och hur är det med Viaplay? Sänds dom online?
hubbenorlen:
Vet faktikst inte, det är ytterst sällan jag använder S 24 och Via Play. Kostar mer än det smakar men VIA Play är nog ett alternativ om matcherna går där. Nu har man liksom inget val, man får väl se Leksand - Timrå på S 24 trots allt, man kan ju hoppas att de fått ordning på grejerna.
Hahl Bundy: Dom sänder inte leksand - timrå på Torsdag :/
Jag gillar viaplay då det e 199 i månaden och man får alla nhl-matcher vilket gör det mkt värt enligt mig men jag blir sur att dom inte sänder alla kvalseriematcher.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:Då måste man alltså köpa ett månadsabonnemang på S24 och ett på Viaplay.
Sammanlagt 328 spänn. Inte så mycket. Men vad fan ska man med S24 till resten av tiden?
TT: Jag tror att jag väljer webbradion faktiskt.
Det här är en konspiration... Helt säker!
Hahl Bundy:
Jag kommer följa webradion..
Sedan undrar jag om inte ni kan starta en gnälltråd inför kvalserien som man kan gnällla i , gnäll på Supportrar, domare och allt annat.. ;)