Barkborren: Lägger inte mycket skit på Samuelsson i detta läge. Jag lägger ansvaret på de som ställt detta lag på isen denna säsong. Jag tycker snarare att TS trollat ut mycket av denna trupp. Framförallt att vi vunnit på en solid defensiv.
Felvärvat deluxe och min tveksamhet om Nubben vet vad som krävs för SHL är lika stark nu som inför säsongen.
Jag vill inte ens veta hur det sett ut med Jokinen. Om vi skulle spelat nån form av totalhockey utan defensivt fokus.
Det med att vi värvade Fiats som skulle ersätta våra Ferarris i Hållander och Kapanen.
Men hey. Glöm inte vår Familjära känsla i klubben.
Fy den tränare som skulle komma in och ställa lite krav på föreningen!1!1!
Joaqino88: Tror tyvärr att detta är precis vad vi behöver. Ett jävligt tydligt besked att vinner vi inte nästa match är det Hockeyallsvenskan som gäller. Sluta drömma om SM-guld när det överlevnad som gäller! Vakna för i helvete!!
Montén Python: Som sagt; åker vi inte ur i år gör vi det nästa år. Finns ju inget annat. Det är ju bara en transportsträcka till allsvenskan.
Nubben har strösslat förlängningar på spelare som inte mäktar med den här nivån. Och kanske är det medvetet för att dom eventuellt ska stanna i allsvenskan. Ska bli spännande att se hur många av alla dessa sköna snubbar som faktiskt stannar när Timrå åker ur.
Nisse på Mon or: Inte så konstigt vi inte har pengar. När vi strör pengar på en sån som Forsmark.
Är Hallquisth och Barkemo det enda nya backarna in så har verkligen inte Nubben & Co koll på läget. Vi hade absolut kunnat landa en toppback för typ Hallquisth och Forsmarks lön. För jag skulle tror att Forsmarks och Hallquisth lön ihop lär landa mellan 200-250k.
Så vi skulle värvat en toppback för 250 k och sen ändå landat Barkemo, som jag ändå tror en del på.
OM det är utfallet på backsidan. Så är jag livrädd över vilken lösning man får för sig för att ersätta Dahlén.
Smörgåsen : Pettersson är som en berg dalbana, briljant stundtals till att plötsligt bli en sån där pappa på allmänhetens åkning som stått på skridskor 5 gånger men i sinnet lirar i NHL
Baren: Jisses, vilket klagande. Det är små marginaler. Ni som verkar tro att Timrå skulle gå för SM guld i år behöver nog sänka förväntningarna ett par hack.
Tycker laget sliter på alldeles utmärkt. Det finns inga enkla matcher.
Målsättningen för mig var att vi hänger kvar. Låt se att vi klarar det.
Alla till Ladan i morgon! Nu sluter vi upp oavsett hur besviken man är på vissa individer och på Nubben och hans tvivelaktiga ”livstidskontrakt” strösslade med guld och diamanter. Oavsett hur besviken vi är på Backlund, styrelse eller ... | Läs mer
Hamnar vi HA så blir det inget där heller. Å dä ä sant dä!