1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582177 inlägg · 6215 ämnen

Lockouten över?

« · 508831 Till forumet


Sv: Lockouten över?
RocknRolf2: Både elitserien och NHL drar ett löjets skimmer över sig. Å andra sidan - Rangers, här kommer jag!
 
OM det är färdigstrejkat så känns det i alla fall bra att alla topp fyra lag skulle vara topp fyra även utan strejk. Klöbben har ju varit väldigt beroende av sin förstafemma men den fuckade ju upp det i alla fall.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
30: tyvärr? själv tycker jag det är kul. Timrå har en bred trupp
Kommentera

Sv: Lockouten över?
gud: Lite skoj tål du väl,men no hardfeelings här,hoppas ni får ett bra slutspel, det är ni värda,men era chanser minskar ju rejält om NHL drar igång.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Tyvärr är det nog sant att lockouten är slut för spelaragenterna har bokat biljetter till spelarna på tisdag. Enligt Rolf Norrbom och Tomas Johansson nere i Gävle med Sponsorbussen är det sagt så......)c:
Kommentera

Sv: Lockouten över?
TD: C+ har ju Calle Johansson som har inside info via Leafs och Caps så nog tror jag på det C+ PPV sade!
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Har gått igenom alla nyhetsbolag och ännu har de inte kommit ut något, för utom på ppv då men visst är det nära nu?
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Friman SR: än ska vi inte ropa hej
Kommentera

Sv: Lockouten över?
TD: helt klart , nu dessutom SD, 2 klara målchanser åt vardera håll med minuten kvar av matchen.. sagolikt bra match detta!

Nya tag tar VI på Tisdag..
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Bissett19:
Humor har du inte allafall..En slips?? Är det Brynäs har haft hela
säsongen i målet?? Förhoppningsvis så åker ni ut och aldrig aldrig mer
kommer tillbaks till Elitserien...Jävla skitlag...

Men så ÖDMJUK jag är så får jag ändå passa på o skriva ett
grattis till segern idag...
Kommentera

Sv: Lockouten över?
RocknRolf2: Nä nu är det kört... 48 timmar sen så ska du vara hos din arbetsgivare enligt C+......

Nä..... det kanske INTE ÄR KÖRT eftersom nhl.com tiger som graven......

Men det är ju lite kula att speka lite på ryktet.....hehe.......

ÄLSKADE TIMRÅ IK står sig ändå.....

FORZA TIK..........alltid, alltid......
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Nåväl.. skit i dagens match. Dagens "snack" är helt klart om lockouten är på väg att lösas, trots allt! Vi kan bara hoppas. Vore en ordentlig knäpp på näsan för många
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Faktist en match som är streået vassare än TIKs FBK ger ju järnet och VF spelar bra fast matchen var bortplockad på lången
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Friman SR: den är väl inte avslutad än. Förhandlingarna pågår väl just nu eller nåt
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: nä, den matchen var i torsdags.......

Men varför har inte nhl.com några notiser om konfliktens avslut......???

FOZA TIK.....alltid. alltid..........
Kommentera

Sv: Lockouten över?
mitt i allt skit så bevittnar jag säsongens bästa match(?) mellan Frölunda-Färjestad på TV just nu.. magnifik match!
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Ambroo: "borde inte du ta och oroa dej för brynäs öde i kvalserien utan nhl-proffs?"


Tänk om Bissett19 har simultankapaciteten att göra detta samtidigt!!??

Döm inte andra efter dig själv!

;-)
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Bo Bly: med tanke på att lockoutens slut(?) så är det fullt möjligt.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Bissett19: du säger det... vem vet det kanske han är, sen kan man ju också ha en dålig dag på jobbet ibland
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Ambroo: Det blir 2 lag från Dalarna i ES nästa säsong.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Bissett19: borde inte du ta och oroa dej för brynäs öde i kvalserien utan nhl-proffs?
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Häng en slips i ribban till nästa match va?Kapanen är slut!!
Kommentera

Sv: Lockouten över?
LingaN:Undra...? Coccobello... ÄLSKADE TIMRÅ IK har chans......

FORZA TIK..........alltid, alltid........i nöd och lust...........
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Ja, för oss spelar det ingen större roll, vi blir en av dom som vinner på det tror jag
Kommentera

Sv: Lockouten över?
Bissett19: O Brynäs! Laget ger mig våta drömmar
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Frölunda kommer säkert var likabra utan NHL spelare så undra då om nåt av dom andra lagen har någon chans.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: O Timrå...........
Kommentera

Sv: Lockouten över?
danne_tikfan: det tycker jag nte spelar sån stor roll.. vi kommer gå långt! Alla lag tappar sina proffs, stackars Modo,Mora,Färjestad säger jag!
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Skulle vara synd om dom försvan till slutspelet.
Kommentera

Sv: Lockouten över?
tjobba: Om det stämmer är det säkerligen något på gång. Hoppas att det endast är rykten och inget annat som florerar... Känns konstigt dock när NHL gick ut med att säsongen var inställd.
Kommentera

Lockouten över?
Enligt PPV så har de nyligen fått information om att ryktet säger att det är inställning inom 48 timmar ( ALLA spelare ska vara på plats i NHL inom 48 timmar) Någonting verkar vara på gång..
Kommentera

« · 508831