bar mofftak: Vi har 2 matcher mindre spelade än Linköping. Vinner vi de 2 hängmatcherna är vi bara 2p efter dem. De förlorade stort ikväll. Hoppet finns!
Zäta75: Det blir naturligtvis inte fullsatt, det är trots allt medelpadspubliken vi pratar om. Men 500-700 extra borde segern innebära så 4000-4500 kanske iaf
jompa13: Så jävla skönt! Nu spöar vi indianerna på torsdag i vår borg. Blir det inte fullsatt nu när vi inte spelat hemma på över en månad så blir jag förvånad.
eliassjo : Frånsett första perioden som var riktigt dålig o där vi får vara väldigt nöjda med bara 0-1 underläge så gör vi det bra sen!👍 Och nu ska det smälla på hemmaplan o förhoppningsvis ska de randiga vara mer med oss än motståndarna...👊💣👍! Kom igen nu!💪
eliassjo : trist bara att Brynäs viker ner sig i förlängningen men vi tar 2 mot Luleå borta och dom tar 2 mot Brynäs hemma, den lägger jag ändå på pluskontot.
Lundin dålig va... Underbart med 2 poäng i Delfinen!
MEN, svensk hockey och domarkåren måste ju se sig i spegeln. Nivån är under all kritik, eller vad är ens nivån numera? Ska spelare kunna hålla i löst i klubborna numera och få med sig utvisningar så lättvindigt?
Så, då har jag äntligen fått tummen ur och beställt lite matchtröjor. Som guldmedlem beställde jag den signerade av årets och passade på att beställa en signerad av fjolårets (barn). Kan rekommendera framförallt fjolårets då de säljs ... | Läs mer