vonDöbeln: Vi har inte mycket i spelvändningar eller puckkontroll (förutom det långa trycket mitt i perioden) men vad gör det när vi är täta bakåt? Perfekt bortaperiod än så länge.
{297}: Färre byten men högre energi per byte är väl ungefär vad Dahlén behöver så det blir bra. Man behöver inte fästa så mycket vikt vid numret på kedjan.
Villervalla: ante har väl helt slut på alternativ med Dahlén? Tänker att man petar ner honom i tredje som ett sista hopp om att han ska leverera i ny omgivning. Han gör åtminstone inte så mycket defensiv skada i spel 5-5 om man begränsar istiden för den kedjan.
{297}: Jag funderar om man satt ner Dahlen i den kedjan för att han ska lära sig ta ansvar i defensiven eller kan det vara för att han gått bra ihop med Lundin och Hartman förr?
OlliJanne: Tänker att vi då har två spelare som är svaga i backchecken i Dahlén och Hartmann men man ska inte döma ut på förhand, speltiden är förhoppningsvis reducerad för den kedjan.
RunarUp: Bara vi får in reklampengar så skiter jag i tröjans utseende just nu helt enkelt. Nu måste föreningen börja jobba upp ett eget stabilt kapital. Om det går ut över tröjan, so be it! Anser jag. Med respekt för att alla tycker olika.