1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581143 inlägg · 6216 ämnen

Luleå - Timrå IK 2004-01-20

379082 · » Till forumet


Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
ernie eagle: Härligt skrivit ernie!!! Det var fina ord, håller med dig fullständigt. Jag tror han saknar närheten till hon. Behöver någon annan än grabbarna i laget att snacka med.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
ernie eagle: Nåja, vem som helst kan bli ifråntrampad av Kung Mange när han bestämmer sig för det så för Jägers del var det väl bara otur att det var han som råkade ha den otacksamma uppgiften igår. Mange har ett djävulskt driv i skridskoåkningen.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
rupert: Nej nu jävlar får UIK ta sitt ansvar. Själavård är någonting som de borde ta upp i sin policy. Nu får "Mosan" banne mej avsätta lite mera tid för älsklingen Jesper.

Ska Timrå bli kollektivt bestraffat för Malin är heltidsproffs och försummar Jesper som sitter ensam i sin lägenhet i Sundsvall och suckar och längtar efter sin flickvän? Herregud det är ju horribelt! Karln är ju som ett nervvrak på isen. Han har ju inte ett rätt. Offside i målgården liksom. Jag menar ska han uppbära lön får han ju för fasiken prestera. Och det säger ju sig självt att får han umgås med Malin och älska lite mer så kommer han ju bli lugn och harmonisk och i balans med sig själv och bli ett jättelyft för TIK. Jag kräver att UIK släpper iväg "Mosan" i lite större utsträckning framöver!

Hon är ändå så pass professionell att hon klarar av den biten utan att det får negativ effekt för UIK i seriespelet.

En uppmaning till Träningsverket: Ta ert ansvar sponsra UIK och gör ett träningsupplägg för "Mosan" så hon kan träna nere i Sundsvall och samtidigt träffa Jesper. Då förenar hon nytta med nöje.

Jag menar det är ju uppenbart att det här upplägget inte fungerar.

Så nu är det upp till bevis!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
matsbyJäger och Ledin är gamla kompisar spelade tillsammans i löven
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Dream Team:
Jag anser att han har kunnat "chansa" på söndag mot stockholmsjävlarna,, Lulää och MoDo är ju lag vi ska ha bakom oss i tabellen.

taskig coaching här...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Det var mycket gnäll nu, tycker jag. Vi åker väl inte ut om vi förlorar...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Tråkigt att Gunno verkar tveka i avslutningssituationer, skulle behöva lite flyt med sig nu.

Tryckare på Fagemoney...Manderville!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
matsby: Iom hur coahingen ser ut inför dagens match får jag känslan av att Kenta/Timrå IK helt enkelt inte prioriterar den här bortamatchen. Nu när man plockat fyra raka segrar så behöver man ju inte vinna... eller???
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Ha, fler har de teorierna...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
matsby: Björklöven! Han är utsänd som "mullvad" för att j-vlas med Timrå..!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
matsby: Har inte alla fattat att Jäger är resultatet av en Löven-konspiration....fan, dom sitter bara och myyyser i Umeå nu!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bo Bly:
Jäger lägger den på bladet till ledin,,vet karl vilket lag han spelar i igentligen?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
BlackBay: Nu får dom fanimej spräcka nollan.
Lule utv.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
RIDÅ NER!!!.... 3-0 till Skoterraggarna..... detta suger
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Frågan är bara hur snyggt per forsbe.. eeh ledins mål var ..
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bergius: Lider med JJ...det är ju synd om karln som gång efter annan ges möjlighet att skämma ut sig!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Vad konstigt. Det var Jesper "löven" Jäger ändå.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bergius:
ja vem f-n älskar inte sex?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Chief: Har han någonsin gjort det..?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
SvartviksMattis: HAHA underbart, jag älskar #6!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Chief: "intemed" =alltså befann sig på isen men inte där han skulle...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
men hör ni på nätradion.... vilken skräll att det var Jägers fel på 1a målet.. han är otrolig
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie:
Har precis vaknat, vilken jävla mardröm jag haft, Drömmde att Corey stod..
att jäger var orsaken till 1-0
sen blev det 2-0..
sjögren gjorde bort sig
fy faan...

säg att jag drömmde?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Varför blir jag inte förvånad när kommentatorerna rättar sig och påpekar att det var Jäger och inte Raja som inte var med vid Luleås mål?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Ursäkta men är det någon som följer matchen och vet hur målvaktsspelet är eller sitter Ni bara och snackar sk-t..? Tänk om det är backarna som spelar som sk-t..?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bergius: Aha, var visst Jäger ändå...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Tycker det är fel av Kenta att ändra på ett vinnande lag nu när vi har toppkänning igen, otroligt viktigt att komma ikapp de tre 66 poängarna ovanför inför slutspelet.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Hur ser backparen ut ikväll om nu Raja varit inne fast han skulle vara 7e back??
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
BlackBay: Man skulle fan ha gjort som matsby...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie:
Vet inte vad han har för konktrakt men har en otäck känsla av att måler lär rasa in allt eftersom nu
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
rupert: Å Jäger ska vi bara inte prata om, alla utom Kenta kan ju se att karln inte har ES-tempo.....
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
BlackBay: Verkligen !!!! håller med jag tror kenta är ute efter att knäcka honnom eftersom han sätter ihop dom backarna. Han bör väll veta om att deet blir minst ett par baljor i bakåt när dom spelar ilag och det är en garanti. Faan man var ju så lycklig när #3 blev utlånad men vette faan om inte dom skulle ha behållt honnom och skickat #21 i stället
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
BlackBay: Hirsch måste väck! In med Kapanen medans tid är!!! Corey verkar dessvärre infria alla farhågor, en typiskt trött föredetting till Kanadick.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
äh kom igen, om vi alla hoppas att timrå vänder så gör vi det.
Vi tar det i nästa period!!!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
BlackBay: Skrevs det inte ett Try-out kontrakt med denna kille eller räckte det med att han hade spelat OS och i NHL? Han har kommit hit och hämtat ut pengar i stort sätt, tror aldrig han kommer bli något speciellt.

En föredetting
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
rupert: Ja du hör väl att vi ligger under
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
SvartviksMattis:
Ja den kombinationen har inte varit alltför lyckad precis....
Sen må jag säga att jag tvivlar på mr Hirsch... har då aldrig skådat en målis som sett mer omotiverad ut på värmningen...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
SvartviksMattis: Huvva...håller med!!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Men hur ihelvete kan Kenta sätta ihop Elitseriens två absolut sämsta backar igen.. #6 och #21 har han inte fått nog av dom två?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
arf: håller med dig, va jobbigt när de säger Hagosch =(
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
arf: Nej, du har helt rätt.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Uttalas förresten Hagos "Hagosch"? Jag stör mig på uttalet, men kanske har jag fel?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
arf: Spelar Jäger ikväll?
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie: Äh, lule är motgångslag i år. Krävs bara ett mål nu så får de skälvan, och sedan är segern klar.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie: Upplagt för ytterligare ett mål..
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Redax 2: I s f på ett av målen. Raja var rundningsmärket vid första.
Gäller att kriga nu. Lule verkar ju miljarder grader hetare idag. DET är oroväckande.
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Skarin: Hirsch kommer att hängas vilket som...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bragd-Birger: Nej, jag har en känsla av att Hirsch inte är att lasta men att det måhända är ett visst backpar som är i farten igen...
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bucken: klart vi inte gör! bara dom vaknar så!
Kommentera

Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Hallå VI ÄR TIMRÅ Å VI GER ALDRIG UPP eller????
Kommentera

379082 · »